Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke med det, og så på min fødselsdag hehe.
Er selv sat til d. 12 sep, så der er jo mulighed for at ramme den 17
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Tak. Jeg har ikke lysten til selv at føde, er hunderæd for det! Så har fået mig en god snak med min læge, jordemoderen også en overlæge. Også har jeg altså fået lov! Er så glad!
Tak.
Jeg har ikke lysten til selv at føde, er hunderæd for det! Så har fået mig en god snak med min læge, jordemoderen også en overlæge.
Også har jeg altså fået lov! Er så glad!
Oka, ville bare høre
Held og lykke med fremtiden
Anonym skriver: Ja, som overskriften lyder. Jeg bliver mor den 17 september. Jeg har fået lov at få kejsersnit, så fik lige datoen den anden dag! Vidunderligt
Ja, som overskriften lyder. Jeg bliver mor den 17 september. Jeg har fået lov at få kejsersnit, så fik lige datoen den anden dag!
Vidunderligt
Dejligt at vide hvornår det er... Hvornår man rent faktisk bliver mor...
9 dage tilbage til at jeg bliver mor
Anonym skriver: Jeg er rigtig glad for den beslutning jeg har taget! Det er den rigtige for mig! Der er mange som siger til mig at de hellere vil føde, end et kejsersnit. Men jeg er hunderæd for at føde selv, og lægerne har været med inde over at det var det rigtige for mig. Tusind mange tak alle sammen, glæder mig til at fortælle om fødslen.
Jeg er rigtig glad for den beslutning jeg har taget!
Det er den rigtige for mig!
Der er mange som siger til mig at de hellere vil føde, end et kejsersnit. Men jeg er hunderæd for at føde selv, og lægerne har været med inde over at det var det rigtige for mig.
Tusind mange tak alle sammen, glæder mig til at fortælle om fødslen.
Dejlig de har lyttet til dig og du har fået mulighed for det. Håber ikke du kommer til at fortryde det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128