Første skridt mod drømmen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. august 2012

Anonym trådstarter

Skriver lige som anonym da jeg ikke lige vil have at denne kan tråd spors til mig. 

Jeg har i dag taget et skridt der kan gøre jeg kan komme nærmer min DRØM.

Jeg har siden jeg var 10 år, tor jeg, gerne ville være indretningsarkitekt, det som har stoppet mig er at jeg altid har været bange for der ikke ville være noget job til mig når jeg først er uddannet.

men NU går det ikke længer. Jeg har droppet en uddannelse fordi det jo ikke var det jeg ville.. Jeg er lige nu elev et andet sted, men igen er det kun halv hjertet, fordi jeg VIL være indretningsarkitekt.

Nu har jeg så sendt en ansøgning afsted som butikselev, i en bolig og design forretning hvor indehaveren er indretningsarkitekt. og til denne vil jeg så suppeler op med uddannelse fra danmarks arkitektskole. 

Jeg har gjort rigtig meget ud af min ansøgning og håber virkelig den giver pote. Var inde og aflevere den personligt til indehaveren i dag, og hun syntes det var en sjov måde at lave ansøgning på.

Jeg har lavet et lille kort, hvor jeg har skrevet meget lidt, lidt lige som en appetizer, og så et link til hvor man kan læse selve ansøgningen som er lavet som en lille "hjemmeside"

Uh hvor er jeg bare spændt på at høre fra dem.

p.s hvis nogen nu skulle gætte hvem jeg er, vil jeg sætte pris på at i acceptere min anonymitet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Frk.S

Jeg ved ikke hvem du er  

Men du får da lige et par krydsede fingre fra mig. Håber din drøm går i opfyldelse.

Anmeld

4. august 2012

chael

Pøj pøj med det.

Håber dine drømme går i opfyldelse sejt at du bare følger dem

Anmeld

4. august 2012

wamse

Fedt at du følger dit hjerte

Håber det giver pote

Anmeld

4. august 2012

An&Jo

Hvor er det bare sejt, det kunne vi andre lære noget af..

Anmeld

4. august 2012

Loa

Lyder super spændende!!

Krydser for dig og håber du får din drøm i opfyldelse...

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres ord.

Hvis andre kan følge sin drøm, så kan jeg sgu også.

Håber at høre noget i løbet af de næste par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.