Mit mareridt i nat :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. august 2012

Troldemommi

I nat havde jeg en forfærdelig drøm, jeg drømte jeg tabte Johanne ned af en dyb skrænt/afgrund, jeg vågner op ved at jeg kaster mit over min mand og krammer ham om halsen (tror jeg tror at hans hals er Johanne) jeg begyndte at græde og kunne ikke ligge mig til at sove igen før jeg havde været inde og kigge ned i hendes tremmeseng.

Jeg har tænkt på den forbandede drøm hele dagen og kan være lidt nervøs for at gå i seng i aften, for hvad nu hvis den drøm kommer igen :-(

Jeg drømmer tit og snakker meget i søvne, men denne omgang var meget slem i forhold tl hvad jeg plejer.

Kan det mon være at Johanne snart skal starte i dagpleje og jeg dermed mister hende lidt :-(

Monica- som ikke har lyst til at gå i seng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Den lykkelige

Øv sikke en ubehagelig drøm..  
jeg kender det alt for godt med sådan nogle drømme.. det sidder virkelig dybt i en og gør en trist og nedtrykt.. Men mine er aldrig kommet igen.. så håber det samme for dig..

Anmeld

3. august 2012

Troldemommi

Den lykkelige skriver:

Øv sikke en ubehagelig drøm..  
jeg kender det alt for godt med sådan nogle drømme.. det sidder virkelig dybt i en og gør en trist og nedtrykt.. Men mine er aldrig kommet igen.. så håber det samme for dig..

Tak, nej det håber jeg heller ikke :-)

Monica

Anmeld

3. august 2012

Frk.S

Åh, jeg ved udemærket hvordan sådan en grim drøm kan sidde i én en hel dag. Det er bare ikke sjovt. 

Jeg er bestemt ikke drømmetyder, men det kunne da sagtens være pga hendes snarlige DP-start. 
Dog tror jeg ikke du drømmer det samme i nat.

Når du skal ligge dig til at sove, så prøv bare at forestil dig hendes skønne smil, og så kan det være du får en dejlig drøm om hende i stedet for!  

Anmeld

3. august 2012

Troldemommi

Frk.S skriver:

Åh, jeg ved udemærket hvordan sådan en grim drøm kan sidde i én en hel dag. Det er bare ikke sjovt. 

Jeg er bestemt ikke drømmetyder, men det kunne da sagtens være pga hendes snarlige DP-start. 
Dog tror jeg ikke du drømmer det samme i nat.

Når du skal ligge dig til at sove, så prøv bare at forestil dig hendes skønne smil, og så kan det være du får en dejlig drøm om hende i stedet for!  

Ja positive tanker inden jeg skal sove, det vil jeg huske, Tak :-)

Monica

Anmeld

3. august 2012

MetteSkals

Hmm... Jeg drømte i nat at verden var ved at gå under og at det eneste jeg ville var at holde min dreng helt tæt ind til mig - han skal starte i dagpleje på mandag.

Fornemmer du også et mønster?

Har også haft det mærkeligt hele dagen.

Anmeld

3. august 2012

Troldemommi

MetteSkals skriver:

Hmm... Jeg drømte i nat at verden var ved at gå under og at det eneste jeg ville var at holde min dreng helt tæt ind til mig - han skal starte i dagpleje på mandag.

ja tak, kan godt se et mønster, dejligt at vide jeg ikke er alene :-)

Monica

Anmeld

3. august 2012

Frk.S

Freja startede jo i mandags. Og faktisk kommer jeg nu til at tænke på, at jeg også havde en grim drøm få dage inden.

Jeg drømte at vi var i en skov. Rundt omkring hang der folk (hængt i træerne)   da vi så hvor mange der var, gik det jo op for os, at de var BLEVET hængt. Og så var Freja væk.... hun var taget af gerningsmændene. Vi fik dog reddet hende. Men de sagde, at vi bare skulle være heldige, at de ikke havde nået at hænge hende... og de ville komme efter hende. 

Det var faktisk en rimelig klam drøm, men eftersom vi nåede at redde hende, så sad den ikke hele dagen. Havde det skidt da jeg vågnede. Men da jeg havde fortalt kæresten om det, gik det bedre.

Havde ikke lige tænkt over, om det måske var pga hendes start i DP. 

Anmeld

4. august 2012

Troldemommi

Frk.S skriver:

Freja startede jo i mandags. Og faktisk kommer jeg nu til at tænke på, at jeg også havde en grim drøm få dage inden.

Jeg drømte at vi var i en skov. Rundt omkring hang der folk (hængt i træerne)   da vi så hvor mange der var, gik det jo op for os, at de var BLEVET hængt. Og så var Freja væk.... hun var taget af gerningsmændene. Vi fik dog reddet hende. Men de sagde, at vi bare skulle være heldige, at de ikke havde nået at hænge hende... og de ville komme efter hende. 

Det var faktisk en rimelig klam drøm, men eftersom vi nåede at redde hende, så sad den ikke hele dagen. Havde det skidt da jeg vågnede. Men da jeg havde fortalt kæresten om det, gik det bedre.

Havde ikke lige tænkt over, om det måske var pga hendes start i DP. 

puhaaa sikke et dumt mareridt du havde :-(

Jeg sov faktisk fint i nat, tror ikke jeg drømte noget :-) inden jeg lagde mnig til at sove snakkede jeg med jeppe om hvor dejlig vores datter er, og så var der ingen dumme mareridt

Monica

Anmeld

4. august 2012

Frk.S

Monica P skriver:

puhaaa sikke et dumt mareridt du havde :-(

Jeg sov faktisk fint i nat, tror ikke jeg drømte noget :-) inden jeg lagde mnig til at sove snakkede jeg med jeppe om hvor dejlig vores datter er, og så var der ingen dumme mareridt

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.