Vil I have taget billeder af jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Kamulla

Drømme skriver:

Gætter på du heller ikke sådan lige kommer et smut til Bornholm ?

Skønne billeder du tager !

hehe nej DESVÆRRE! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Drømme

Kamulla skriver:

hehe nej DESVÆRRE! 

SUK

Anmeld

3. august 2012

bonnie81

Kamulla skriver:

eller bare jer selv? så skriv for mere indfo.. har en tom kalender inden jeg begynder i skole, og tænker jeg gerne vil lave noget foto arbejde inden ferien slutter..

i kan se billeder på

www.camillas-copenhagen.com

eller på FB

https://www.facebook.com/pages/Camillas-Copenhagen-billeder/190034591093886?ref=hl

send en PM

hej 

du tager nogle gode billeder hvad tager du for det ??

hilsen karina

Anmeld

4. august 2012

Lene32

Kamulla skriver:

desværre ikke.. hehe.. havde jeg haft råd var jeg taget en tur til Jylland.. men har skulle spare op her til sommerferien for at leve, da jeg ikke har haft nogen indkomst i 2 mdr.. skal nok skrive når jeg kommer til Jylland.. hvor bor du i Jylland...?

Det var ellers en skam.
Jeg bor i Viborg.

Anmeld

4. august 2012

Kamulla

Skriver lige imorge når jeg kommer hjem 

Anmeld

4. august 2012

Carl-Emil's mor

Kamulla skriver:

eller bare jer selv? så skriv for mere indfo.. har en tom kalender inden jeg begynder i skole, og tænker jeg gerne vil lave noget foto arbejde inden ferien slutter..

i kan se billeder på

www.camillas-copenhagen.com

eller på FB

https://www.facebook.com/pages/Camillas-Copenhagen-billeder/190034591093886?ref=hl

send en PM

Hvor mange er billederne på og kan man få dem på cd/mail??

Skal nemlig bruge et kanon billed af Carl-Emil og jeg der mindst skal være 8000x6000 pixels

og ja hvor ligger du i pris?

Anmeld

5. august 2012

Kamulla

Carl-Emil's mor skriver:

Hvor mange er billederne på og kan man få dem på cd/mail??

Skal nemlig bruge et kanon billed af Carl-Emil og jeg der mindst skal være 8000x6000 pixels

og ja hvor ligger du i pris?

Hvorfor så store????

mine billeder bliver taget i den størstte format der er på kameraet.. det er 4752x3168 pixels..

og billeder bliver fremsendt på mail og cd ja

Anmeld

5. august 2012

Fleur07

Vil også gerne høre hvor du er sådan prismæssigt? Og du skriver inden din ferie slutter, hvornår er det? Blot ca

Anmeld

5. august 2012

Carl-Emil's mor

Kamulla skriver:

Hvorfor så store????

mine billeder bliver taget i den størstte format der er på kameraet.. det er 4752x3168 pixels..

og billeder bliver fremsendt på mail og cd ja

fordi jeg skal bruge det til et stykke stof der skal gøres til dynebetræk og der hvor jeg bestiller fra skal det op i ca det pixelmål før at billedet kan gøres stort nok

Så springer pænt over for nu men tager du billeder næste forår når jeg forhåbentlig er i mål med træningen vender vi nok tilbage

Anmeld

5. august 2012

Kamulla

Carl-Emil's mor skriver:

fordi jeg skal bruge det til et stykke stof der skal gøres til dynebetræk og der hvor jeg bestiller fra skal det op i ca det pixelmål før at billedet kan gøres stort nok

Så springer pænt over for nu men tager du billeder næste forår når jeg forhåbentlig er i mål med træningen vender vi nok tilbage

Helt ok.. og du skriver bare...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.