Dagpenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. august 2012

Anonym trådstarter

Hej.

Er der nogen der kan svare mig på hvor længe man kan gå uden at blive sat i job? Har fået job her om et par mdr og tænker at det ville være surt hvis de skal til at sendxe mig ud i en masse der bare er spild af tid??

Så skal kun være på dagpenge de der 8 ugers tid...

Lader de så en være??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Michelle88

Du kan sagtens gå 8 uger uden der sker noget.. Som ung kommer man igang efter 13 uger. Og ellers kan man gå 9mdr. mener jeg det er..

Anmeld

3. august 2012

piap

Anonym skriver:

Hej.

Er der nogen der kan svare mig på hvor længe man kan gå uden at blive sat i job? Har fået job her om et par mdr og tænker at det ville være surt hvis de skal til at sendxe mig ud i en masse der bare er spild af tid??

Så skal kun være på dagpenge de der 8 ugers tid...

Lader de så en være??

hvis du har en ansættelsekontrakt med på din fagforening hvor der står hvornår du skal starte, så gør de ikke meget for at sende dig ud i noget...

Anmeld

3. august 2012

Anonym trådstarter

piap skriver:

hvis du har en ansættelsekontrakt med på din fagforening hvor der står hvornår du skal starte, så gør de ikke meget for at sende dig ud i noget...

Okay, det lyder godt...

Er det ikke noget med 8 eller 13 uger før de sender en ud i noget?

Anmeld

3. august 2012

piap

Anonym skriver:

Okay, det lyder godt...

Er det ikke noget med 8 eller 13 uger før de sender en ud i noget?

det kommer an på hvor gammel man er... jeg var sendt ud i noget da jeg havde gået i ca 9 måneder

Anmeld

3. august 2012

miig1989

Jeg mener, jeg har fået at vide, at jeg kommer i aktivering efter 3 måneder, hvis ikke jeg har fundet job , fordi jeg er under 25, og hvis man er over 25, var det vist 6 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.