Kan du din 90'er musik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. august 2012

Muhmi

For så skal jeg altså liiige bruge din hjælp... Jeg sad lige og hørte "thong song" med Sisqo og kom så i tanke om en sang jeg synes der var mega fed dengang... Ca. samme tidspunkt som sisqo... Men her er det så at det bliver tricky, for jeg kan ikke huske sangen, melodien eller noget som helst, andet end at det var en optempo sang, som blev sunget af fire unge sorte teenagere... Jeg syntes på det tidspunkt at den var ret street og der blev også rappet lidt...

I vidoen kan jeg huske at de har røde trøjer på alle sammen, men det er det... Synes hele tiden der popper noget k2k eller k2 op i hovedet på mig men aner ikke hvorfor...

Kan du hjælpe mig?? Så har du i hvert fald lige reddet min aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Madam Blå

Muhmi skriver:

For så skal jeg altså liiige bruge din hjælp... Jeg sad lige og hørte "thong song" med Sisqo og kom så i tanke om en sang jeg synes der var mega fed dengang... Ca. samme tidspunkt som sisqo... Men her er det så at det bliver tricky, for jeg kan ikke huske sangen, melodien eller noget som helst, andet end at det var en optempo sang, som blev sunget af fire unge sorte teenagere... Jeg syntes på det tidspunkt at den var ret street og der blev også rappet lidt...

I vidoen kan jeg huske at de har røde trøjer på alle sammen, men det er det... Synes hele tiden der popper noget k2k eller k2 op i hovedet på mig men aner ikke hvorfor...

Kan du hjælpe mig?? Så har du i hvert fald lige reddet min aften

B2K? Hed de ikke det?

Anmeld

3. august 2012

twinny

Madam Blå skriver:

B2K? Hed de ikke det?

Ja, det tænker jeg også.

Anmeld

3. august 2012

Muhmi

Madam Blå skriver:

B2K? Hed de ikke det?

Tak

Fedt maaan

Anmeld

3. august 2012

Muhmi

twinny skriver:

Ja, det tænker jeg også.

Juhuuu, I er for seje... Jeg var da TÆT på

Anmeld

3. august 2012

Madam Blå

Muhmi skriver:

Tak

Fedt maaan

Eeelsker 90'er musik, men har faktisk ikke hørt dem siden dengang. Måske jeg skulle finde dem frem igen

Hvordan kom du på den sang? Var det yndlingssangen den gang, eller noget?

Anmeld

3. august 2012

Muhmi

Madam Blå skriver:

Eeelsker 90'er musik, men har faktisk ikke hørt dem siden dengang. Måske jeg skulle finde dem frem igen

Hvordan kom du på den sang? Var det yndlingssangen den gang, eller noget?

Jeg eeeelsker at sidde og høre musik, kan gøre det hele dagen Og ISÆR 90'er musik og alle genre, det var næsten alt sammen godt dengang

Tjaaa, jeg sad som sagt bare og hørte Sisqo's "Thong song" og så kom jeg bare i tanke om den der "Bump bump bump" Fra B2K... Men jeg kunne ikke få andet end K2K frem i hovedet og kunne simpelthen ikke huske hvordan den gik, fordi "Thong song" stadig fimsede rundt inde i hovedet på mig, selv efter jeg havde pauset hehe

Anmeld

3. august 2012

twinny

Muhmi skriver:

Juhuuu, I er for seje... Jeg var da TÆT på

ja det var du. Jeg elskede B2K. Så på det punkt kan jeg min 90 musik.

Anmeld

3. august 2012

Madam Blå

Muhmi skriver:

Jeg eeeelsker at sidde og høre musik, kan gøre det hele dagen Og ISÆR 90'er musik og alle genre, det var næsten alt sammen godt dengang

Tjaaa, jeg sad som sagt bare og hørte Sisqo's "Thong song" og så kom jeg bare i tanke om den der "Bump bump bump" Fra B2K... Men jeg kunne ikke få andet end K2K frem i hovedet og kunne simpelthen ikke huske hvordan den gik, fordi "Thong song" stadig fimsede rundt inde i hovedet på mig, selv efter jeg havde pauset hehe

Hihi - det kender jeg alt for godt! Og man kan bruge en hel dag på at finde den sang frem, men uden held. Godt man har baby.dk

Anmeld

3. august 2012

Muhmi

twinny skriver:

ja det var du. Jeg elskede B2K. Så på det punkt kan jeg min 90 musik.

Feeedt mann

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.