Hvad sker der for Lis Sørensen? (video)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. august 2012

emsaroto

Synes virkelig hun klare det dårligt ..
MEGET dårligere end Bassim, en smule skuffende må jeg indrømme.

http://www.youtube.com/watch?v=2JxTwXhcNYE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Muhmi

Nu er jeg ret stor fan af Lis Sørensen, så kan ikke sige at hun er dårlig... Og det mener jeg helt ærligt... Jeg synes hun har en FED stemme, er super smuk og kan en masse ting med hendes sang som mange andre kunstnere ikke kan....

I mine øjne er Basim på meget dybt vand når han skal synge med en stjerne som Lis..

Og ps. Basim synger meget falsk... Lis rammer hendes toner

Anmeld

4. august 2012

emsaroto

Muhmi skriver:

Nu er jeg ret stor fan af Lis Sørensen, så kan ikke sige at hun er dårlig... Og det mener jeg helt ærligt... Jeg synes hun har en FED stemme, er super smuk og kan en masse ting med hendes sang som mange andre kunstnere ikke kan....

I mine øjne er Basim på meget dybt vand når han skal synge med en stjerne som Lis..

Og ps. Basim synger meget falsk... Lis rammer hendes toner

Jeg kan også godt lide Lis
Men synes virkelig hun klare det dårligt her? Ved ikke om det er pga Basim at hun også ryger ned. Men hold da op .. Har aldrig oplevet hende så dårlig :s 

Anmeld

4. august 2012

Muhmi

emsaroto skriver:

Jeg kan også godt lide Lis
Men synes virkelig hun klare det dårligt her? Ved ikke om det er pga Basim at hun også ryger ned. Men hold da op .. Har aldrig oplevet hende så dårlig :s 

Nu tænker jeg at den her sang er skrevet til velgørenhed og derfor ligger den ikke op til hvad Lis egentlig kan med hendes stemme, for i mine øjne er det både Basim og selve sangen der får hendes optræden til at være lidt "blah", men jeg synes stadig hun klarer det rigtig flot når man tænker på at hun har en 16-17 årig falsk sanger i et af hendes øre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.