hansapark med scanlines - hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. august 2012

henh01

Skal billetten bestilles på nettet eller kan man købe dem i lugen ved færgen i rødby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

TeamRocket

Billetten til færgen kan du købe ved færgen. Og billetten til hp køber man da derhenne

Anmeld

3. august 2012

henh01

TeamRocket skriver:

Billetten til færgen kan du købe ved færgen. Og billetten til hp køber man da derhenne

De har sådan et pakketilbud så man kun betaler 925 t/r inkl 5 entre billetter til hansapark, det skal vel bestilles samles?

Anmeld

3. august 2012

TeamRocket

henh01 skriver:

De har sådan et pakketilbud så man kun betaler 925 t/r inkl 5 entre billetter til hansapark, det skal vel bestilles samles?

Man skal fortælle at det er den pakketilbudsbillet man skal have og så skal man vise den igen når man er ved hansapark. det står inde på scanlines hjemmeside - min mand arbejder på scanlines så spurgte lige

Anmeld

3. august 2012

henh01

TeamRocket skriver:

Man skal fortælle at det er den pakketilbudsbillet man skal have og så skal man vise den igen når man er ved hansapark. det står inde på scanlines hjemmeside - min mand arbejder på scanlines så spurgte lige

MEn kan jeg godt bare bestille den i lugen når jeg kommer til rødby havn? eller skal den bestilles på nettet hjemmefra?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.