sover for meget ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. august 2012

benzon

Kan et spådbarn sover for meget om dagen ?? Sys bare vores søn sover meget om dagen og sys han er urolig om natten . Skal man vække ham om dagen eller ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Rebecca55

Så længe du sørge for barnet får nok at spise, så tror jeg ikke du skal bekymre dig. De sover jo det meste af tiden når de er helt små. Men er du meget bekymret synes jeg du skal kontakte din sp.

Anmeld

3. august 2012

Masig

benzon skriver:

Kan et spådbarn sover for meget om dagen ?? Sys bare vores søn sover meget om dagen og sys han er urolig om natten . Skal man vække ham om dagen eller ??

Det gør vores også, men når de er helt små har de jo ikke nogen døgnrytme, så de ved jo ikke at de skal sove om natten... de sover jo de der 18-20 timer i døgnet mener jeg det er, så de sover jo meget, men har ikke nogen fornemmelse for hvornår de skal sove og hvornår de skal være vågne... Det skulle de jo gerne lære med tiden

Anmeld

3. august 2012

LR85

benzon skriver:

Et spædbarns søvnrytme kan man ikke gøre noget ved. 

Lad naturen gå sin gang, sov mens baby gør. 

Anmeld

3. august 2012

benzon

Rebecca55 skriver:

Så længe du sørge for barnet får nok at spise, så tror jeg ikke du skal bekymre dig. De sover jo det meste af tiden når de er helt små. Men er du meget bekymret synes jeg du skal kontakte din sp.

Mad får han nok a det er jeg ikke i tvivle om men sys bare han er urolig om natten

Anmeld

3. august 2012

benzon

LR85 skriver:

Et spædbarns søvnrytme kan man ikke gøre noget ved. 

Lad naturen gå sin gang, sov mens baby gør. 

Jeg lader ham os sove men sys bare han er urolig om natten kan godt være det bare er mig hehe

Anmeld

3. august 2012

benzon

Masig skriver:

Det gør vores også, men når de er helt små har de jo ikke nogen døgnrytme, så de ved jo ikke at de skal sove om natten... de sover jo de der 18-20 timer i døgnet mener jeg det er, så de sover jo meget, men har ikke nogen fornemmelse for hvornår de skal sove og hvornår de skal være vågne... Det skulle de jo gerne lære med tiden

Det giver lidt mening det du siger hehe . Så langt tænker jeg da ikke

Anmeld

3. august 2012

LR85

benzon skriver:

Jeg lader ham os sove men sys bare han er urolig om natten kan godt være det bare er mig hehe

Den første uge sov min baby fra 23-06, spiste og sov igen til kl 9.30

Det ændre sig hurtigt. 

Så længe han vågner og spiser engang imellem og der er våde og beskidte bleer. 

Anmeld

3. august 2012

benzon

LR85 skriver:

Den første uge sov min baby fra 23-06, spiste og sov igen til kl 9.30

Det ændre sig hurtigt. 

Så længe han vågner og spiser engang imellem og der er våde og beskidte bleer. 

Jo skide og tisse gør han sku godt hehe og spise gør han os godt hehe ville bare gøre det så godt for den lille mand

Anmeld

3. august 2012

Masig

benzon skriver:

Det giver lidt mening det du siger hehe . Så langt tænker jeg da ikke

Hehe jeg bliver også lidt frustreret når han ikke vil sove om natten, lige som man har givet mad og tænker at nu er han da træt og mæt, næ nej så skal han ligge vågen og ligge og klynke....

Men ja de ved jo ikke bedre de kære små, vi kan trøste os med at de nok skal lære det og lige pludselig sover de hele natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.