råd søges omkring udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2012

th

Anonym skriver:

vi har ikke brugt beskyttelse i 2 år men da min mens er så uregelmæssig så tror jeg ikke der sker noget

ok, og du har ikke været til gynolog? eller andet tænker at 2 år er lang tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Jeg synes da du skulle gå til lægen og lige blive tjekket for en eventuel underlivsinfektion. Så kan du da strege det af listen. Der behøver nemlig ikke være så mange symptomer, men udflåd plejer at optræde sammen med.

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

ok, og du har ikke været til gynolog? eller andet tænker at 2 år er lang tid

ja det var jeg i novenmber og de mente alt var fint 

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

Rikke&Liam skriver:

Jeg synes da du skulle gå til lægen og lige blive tjekket for en eventuel underlivsinfektion. Så kan du da strege det af listen. Der behøver nemlig ikke være så mange symptomer, men udflåd plejer at optræde sammen med.

kan det give mens smerter?

Anmeld

4. august 2012

th

Anonym skriver:

ok, det er da rigtig træls, har i prøvet andet. vi har et vennepar der prøvede i 1 år, så begyndte hun til akumentur (staves) og 2 måneder efter havde hun en positiv test.

ved ikke om det var derfor, men hun har sagt at når de skal have nummer 2 starter hun der med det dsamme...

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

ok, det er da rigtig træls, har i prøvet andet. vi har et vennepar der prøvede i 1 år, så begyndte hun til akumentur (staves) og 2 måneder efter havde hun en positiv test.

ved ikke om det var derfor, men hun har sagt at når de skal have nummer 2 starter hun der med det dsamme...

nej vi har ikke prøved andet jeg har nok opgivet lidt ind til min mens kan finde sig til rette. hvilket jeg jo håber den gør 

Anmeld

4. august 2012

th

Anonym skriver:

nej vi har ikke prøved andet jeg har nok opgivet lidt ind til min mens kan finde sig til rette. hvilket jeg jo håber den gør 

det gjorer hun også, men fik så tilbud om at komme op og snakke med en omkring akumentur og hun kunne fortælle hende at hun havde en ubelance i kroppen, som hun ville prøve at hjælpe med at få på plads.

men jeg ved selvfølgelig ikke om det er det der har virket. hvad siger din læge, at i bare skal vente??

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

det gjorer hun også, men fik så tilbud om at komme op og snakke med en omkring akumentur og hun kunne fortælle hende at hun havde en ubelance i kroppen, som hun ville prøve at hjælpe med at få på plads.

men jeg ved selvfølgelig ikke om det er det der har virket. hvad siger din læge, at i bare skal vente??

lægen siger at han ved ikke hvad der er galt for alt er normalt også blodprøver

Anmeld

4. august 2012

modesty

Anonym skriver:

Skift læge og find en anden gynækolog! 

Det er irrelevant om de kan finde HVAD der er i vejen. Der er jo tydeligvis NOGET i vejen. Når din menstruation er så uregelmæssig efter fire år uden p-piller, så skal I altså have noget hjælp.

Anmeld

4. august 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Skift læge og find en anden gynækolog! 

Det er irrelevant om de kan finde HVAD der er i vejen. Der er jo tydeligvis NOGET i vejen. Når din menstruation er så uregelmæssig efter fire år uden p-piller, så skal I altså have noget hjælp.

tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.