Tekst i dåbskort til dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.123 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. august 2012

Malene76

Hej derude..

Jeg er lidt tom for ideer til hvad man skriver i et dåbskort til en dreng. Er der mon nogen der har et godt forslag? På forhånd tak.

KH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Vores kærlighedsbarn

Noget med at de er inviteret til at bevidne dåben og en ønskeliste og så hvad klok  

Anmeld

6. august 2012

MortilElias2010

Malene76 skriver:

Hej derude..

Jeg er lidt tom for ideer til hvad man skriver i et dåbskort til en dreng. Er der mon nogen der har et godt forslag? På forhånd tak.

KH Malene

Her menes et kort til en dreng der skal døbes, ikke? Altså du er med som gæst? 

For så har jeg et par søde digte jeg brugte til en lille drengs 1 års fødselsdag. Men går helt an til dåb - virkelig sødt. Skal bare lige på en anden computer for at finde det 

Anmeld

7. august 2012

Malene76

Vores kærlighedsbarn skriver:

Noget med at de er inviteret til at bevidne dåben og en ønskeliste og så hvad klok  

TAk men har været afsted til barnedåb og jeg var med som gæst. Så det var tekst til et dåbsbarn, ikke en invitation jeg søgte.

KH Malene

Anmeld

7. august 2012

Malene76

MortilElias2010 skriver:

Her menes et kort til en dreng der skal døbes, ikke? Altså du er med som gæst? 

For så har jeg et par søde digte jeg brugte til en lille drengs 1 års fødselsdag. Men går helt an til dåb - virkelig sødt. Skal bare lige på en anden computer for at finde det 

Hej..

Tak.  Men jeg har været afsted til barnedåben, måske jeg ikke lige var så tydelig på hvad det præcis var jeg manglede.  

KH Malene

Anmeld

7. august 2012

Simone J

Jeg vil gerne kigge med. Har lige tænkt samme tanke til en tråd, da vi snart skal til barnedåb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.