Vægt indtil videre :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. august 2012

Lenea

Hej piger 

Har i taget på i vægt indtil videre, har i tabt jer eller hvordan?

Jeg vejede 72,2 ved første lægebesøg. Uge 14+4 vejede jeg 70,8 og idag 15+6 sagde vægten 69,4. Synes det er lidt mærkeligt eftersom jeg ikke har lidt af  kvalme/opkast el.lign.

Louise 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

LauraL

Lenea skriver:

Hej piger 

Har i taget på i vægt indtil videre, har i tabt jer eller hvordan?

Jeg vejede 72,2 ved første lægebesøg. Uge 14+4 vejede jeg 70,8 og idag 15+6 sagde vægten 69,4. Synes det er lidt mærkeligt eftersom jeg ikke har lidt af  kvalme/opkast el.lign.

Louise 

Hej Louise...

Jeg er idag 14+4 og har tabt mig 2,8 kg siden jeg blev gravid... Har været en af de heldige der ikk har haft kvalme eller nogen som helst andre gener...
Men jeg kan mærke jeg spiser lidt mindre end normalt, som om jeg hurtigere bliver mæt, og vægttabet kommer nok deraf... Men jeg er sikker på vægten nok skal begynde med at stige før eller siden... ;-)
Håber bare det måske gør at jeg ikk tager 25 kg på så, men man ved jo aldrig.... :-)

Laura :-)

Anmeld

3. august 2012

Lenea

Har haft det præcis på samme måde, med ikke at kunne spise så meget af gangen. Håber også jeg kan holde mig inde for de 10-15 kg

Anmeld

12. august 2012

FruK

Jeg vejer mig ikke så tit, hverken når jeg er gravid eller når jeg ikke er. Ville selv have gættet på, at jeg havde taget 1,5-2 kg på, men sprang lige på vægten, og jeg er gået fra 59 til 62,5.

Holdt endelig op med at have kvalme lige før sommerferien, og nu spiser jeg hele tiden - prøver dog at spise mest sundt.

Jeg tror det er meget normalt at vægten ikke stiger en hel masse - og måske endda falder - i starten. 

Anmeld

12. august 2012

Missq4

jeg er 17+4 og har tager 700 g på og jeg er overvægtig så det passer mig fint at jeg ikke har taget mere på endnu de to første gravidteter har jeg tager 30 kg på og fra første læge besøg til føst jm besøg tog jeg 10 kg på og jeg skal till først jm den 21 så skulle ikke gerne kunne nå der op hvor jeg har været de to ander gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.