kage til baby shower ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.483 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. august 2012

Princesspigen

jeg kan ikke finde kage klubben eller hvad den hedder så vælger at skrive det under mad her..

min bonus søster vælger at holde baby shower for mig..

i den anledning vil hun grundet penge mangel, bage en billig kage - tumpekage..

men jeg kunne godt tænke mig en RIGTIG shower kage.. sådan en med måske en baby eller sut eller sådan på toppen, og fondant eller hvad det hedder..

inden i noget vanilie kage, røde-bær-cream, et eller andet i den stil..

så tænker om nogle af jer dygtige kage piger kan komme med et "tilbud" på hvad sådan en skal koste hvis jeg skal købe den hos DIG ?

det er til omkring 14-16 personer og skal bruges i jægerspris den 1 september..

hvad siger i de damer ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Princesspigen

ingen der kan hjælpe med en kage ?  

Anmeld

5. august 2012

babyborn

hej

jeg vil meget gerne lave en babyshower kage til dig...

Du kan skrive til mig på ee@schirakow.dk eller her på baby med en pm

Mvh <Eva

Anmeld

8. august 2012

Laila T

Hvor i landet skal den bruges?

Jeg bor i Viborg, skriv til mig

lkt@live.dk

Anmeld

8. august 2012

An&Jo

Princesspigen skriver:

jeg kan ikke finde kage klubben eller hvad den hedder så vælger at skrive det under mad her..

min bonus søster vælger at holde baby shower for mig..

i den anledning vil hun grundet penge mangel, bage en billig kage - tumpekage..

men jeg kunne godt tænke mig en RIGTIG shower kage.. sådan en med måske en baby eller sut eller sådan på toppen, og fondant eller hvad det hedder..

inden i noget vanilie kage, røde-bær-cream, et eller andet i den stil..

så tænker om nogle af jer dygtige kage piger kan komme med et "tilbud" på hvad sådan en skal koste hvis jeg skal købe den hos DIG ?

det er til omkring 14-16 personer og skal bruges i jægerspris den 1 september..

hvad siger i de damer ? ?

jeg burde egentlig ikke blande mig her, men helt ærligt, jeg synes du er lidt led..

Hvordan kan du kalde din søsters ide for en tumpekage??
Hun gør alt hvad hun kan med de midler hun har, og så tillader du dig at sige sådan, du får et baby shower, hvilket man i min verden slet ikke skulle have oplyst dig omkring, da det normalt skal være en overraskelse, men at du så tillader dig at sige at en ganske almindelig kage ikke er god nok, det synes jeg er meget forkert.. Hvorfor ikke bare være glad for at hun vil glæde dig med det her, og så læne dig tilbage og nyde det??

Hvis jeg var din søster ville jeg få en lidt lang næse over at se du pludselig selv vil bestemme hvad der skal være der og hvad der ikke skal være der.. :/

Anmeld

8. august 2012

Princesspigen

An&Jo skriver:

jeg burde egentlig ikke blande mig her, men helt ærligt, jeg synes du er lidt led..

Hvordan kan du kalde din søsters ide for en tumpekage??
Hun gør alt hvad hun kan med de midler hun har, og så tillader du dig at sige sådan, du får et baby shower, hvilket man i min verden slet ikke skulle have oplyst dig omkring, da det normalt skal være en overraskelse, men at du så tillader dig at sige at en ganske almindelig kage ikke er god nok, det synes jeg er meget forkert.. Hvorfor ikke bare være glad for at hun vil glæde dig med det her, og så læne dig tilbage og nyde det??

Hvis jeg var din søster ville jeg få en lidt lang næse over at se du pludselig selv vil bestemme hvad der skal være der og hvad der ikke skal være der.. :/

holdt stop stands lige her..!

kagen hedder en: Tumpekage, det er ikke noget jeg har kaldt den eller fundet på.. hende og hendes mor syndes enda det er en fejl i min opdragelse at jeg ikke kendte til tumpe kagen inden jeg mødte dem..

og måske det virker utaknemligt men det er ikke sådan ment.. hun vil gerne selv give mig sådan en kage med har ikke pengene til det så hvis jeg kunne få fat på sådan en måtte jeg gerne det..

nej jeg burdte ikke vide der er shower men der er helt specialle grunde til at det bliver holdt, jeg ved det osv.. så ingen grund til at banke mig oven i hoved her tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.