ideer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. august 2012

Merii

Hej med jer.

Jeg er ved at blive skør af at være hjemme, grundet er arbejdsløs og snart skal på barsel.

Min dag går med at sidde på sofaen og grov æde eller besøge min mor. Jeg er gift og bor sammen med min mand.

Vi går ture engang i mellem men synes det er ret kedeligt.

Jeg bor i Århus og er der nogle der kan give nogen ideer til hvad vi evt kunne lave, tage hen osv.

Er så deprimeret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Frk.S

Hvad med at gå tur med musik i ørene?

Cykle en tur

Eller tage i svømmehallen - det er så lækkert at svømme, når man render rundt med stor mave. 

Læse bøger

Bare komme ud, når vejret er godt. Ud i haven / en park (alt efter hvad i har af muligheder) 

Anmeld

3. august 2012

Frk.S

Eller ud og shoppe ?

Anmeld

3. august 2012

A.n.onym.

Nu står der ikke hvor længe der er til din barsel, men hvad med at melde dig som frivillig - på et plejehjem, et herberg, et hospital el. lign. og gør en kæmpe indsat "mens du venter"

Anmeld

3. august 2012

LR85

Hvis du er gravid (også hvis man ikke er) så se da at kom ned i svømmehallen, gå til gravuditetsgymnastik eller lign. 

Det er nu din krop og fosteret har brug for det bedste. 

Anmeld

3. august 2012

Merii

Frk.S skriver:

Hvad med at gå tur med musik i ørene?

Cykle en tur

Eller tage i svømmehallen - det er så lækkert at svømme, når man render rundt med stor mave. 

Læse bøger

Bare komme ud, når vejret er godt. Ud i haven / en park (alt efter hvad i har af muligheder) 

Ja det er jo en del ting at vælge mellem, det er bare med at lette bagdelen :-))

Det blev så til en skovtur idag

Men ellers tak for din gode råd

Anmeld

3. august 2012

Merii

MommyK skriver:

Nu står der ikke hvor længe der er til din barsel, men hvad med at melde dig som frivillig - på et plejehjem, et herberg, et hospital el. lign. og gør en kæmpe indsat "mens du venter"

Jeg er 27+3 idag, og er ret tung så tror ikke lige det frivillige bliver til så meget, men ellers et godt råd.

Anmeld

3. august 2012

Merii

LR85 skriver:

Hvis du er gravid (også hvis man ikke er) så se da at kom ned i svømmehallen, gå til gravuditetsgymnastik eller lign. 

Det er nu din krop og fosteret har brug for det bedste. 

Jeg overvejer også svømning men kan ikke tage mig sammen til det, ved egentlig ikke hvorfor..

Men ellers tak for dit råd

Anmeld

3. august 2012

Frk.S

Merii skriver:

Jeg overvejer også svømning men kan ikke tage mig sammen til det, ved egentlig ikke hvorfor..

Men ellers tak for dit råd

Det er VIRKELIG dejligt, hvis du bare føler dig stor og tung.

Det kan du jo slet ikke mærke når du er i vandet. Jeg brugte det meget de sidste uger af min graviditet. 

Anmeld

3. august 2012

M (:

Ellers få dig en kreativ hobby?

Tegne, sy, hækle, akvarelmaling, strikke, brodere, origami, papirklip?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.