Puuha, kender det aaalt for godt! Min søn hedder faktisk også Hector, ret skægt 
Jeg stoppede dog med at amme da han var omkring 1,5 måned for det gik bare slet ikke. Det gjorde viildt ondt på mig hver gang og Hector ville spise hver time, mindst - også om natten, så jeg var ved at gå i spåner fordi han ville ligge og amme ved mig hele tiden og jeg tudede fordi det gjorde så ondt.
Jeg fortrød lidt at jeg var stoppet og prøvede igen med pumpe at få mælkeproduktionen op igen, men der havde han vænnet sig så meget til flasken at han var tålmådig nok når han så skulle spise ved mig og det blev stortset kun til skrig og skrål.
Jeg fik meget ud af Ammehjælpen, som ligger i Århus og vejleder kvinder som har problemer med amningen. De var så hjælpsomme og gav mig rigtig mange gode råd. Jeg stoppede dog alligevel med amningen, burde nok være kommet der noget før inden jeg gik over til MME. Jeg ved ikke hvor du bor, eller om der er den slags hjælp i nærheden af dig, men jeg synes de var fantastiske!
Hilsen Malene
Anmeld