Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Munder skriver: Når du siger I udtaler det på dansk, er det så "maddelene"? Bare for at få en ide om, hvordan I vil udtale navnet på lilledrengen
Når du siger I udtaler det på dansk, er det så "maddelene"?
Bare for at få en ide om, hvordan I vil udtale navnet på lilledrengen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes, Nicholas er godt - og anvendeligt både på fransk, engelsk og dansk.
Baby2påvej skriver: Ihhh.... Det er vist ikke så nemt alligevel... Hvis vi venter os en dreng... Hvad kan han så hedde... Har søgt og søgt, men det er en jungle at finde de navne. Det skal udtales på dansk ligesom vi gøre med Madeleine... Hjælp !!!
Ihhh.... Det er vist ikke så nemt alligevel...
Hvis vi venter os en dreng... Hvad kan han så hedde... Har søgt og søgt, men det er en jungle at finde de navne.
Det skal udtales på dansk ligesom vi gøre med Madeleine...
Hjælp !!!
Adrian
Mor og meget mere skriver: Jeg synes, Nicholas er godt - og anvendeligt både på fransk, engelsk og dansk.
HeidiØ skriver: Adrian
Baby2påvej skriver: Uh, nej den er ikke en af favoritterne
Uh, nej den er ikke en af favoritterne
Hihi det var det eneste franske navn jeg lige kendte Arbejdede engang sammen med en der hed det, lød SÅ flot når HAN sagde det på fransk!
kristinaS skriver: Marcel el Marc var også mine bud, kan dog se de er nævnt
Marcel el Marc var også mine bud, kan dog se de er nævnt
HeidiØ skriver: Hihi det var det eneste franske navn jeg lige kendte Arbejdede engang sammen med en der hed det, lød SÅ flot når HAN sagde det på fransk!
Baby2påvej skriver: Navne udtalt af en franskmand på fransk er mere sexet end sagt på dansk gøgl
Navne udtalt af en franskmand på fransk er mere sexet end sagt på dansk gøgl
Netop! Men den er svær med drengenavn ihvertfald!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128