(januar) Møder gruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. maj 2009

stine_olesen

Er i glade for jeres møder grupper, jeg er så sur over at jeg ikke er kommet i nogen, Lucas er 4 mdr på fredag, men sp har bare ikke fået gjort noget som helst og savner og have lidt kontakt med andre som har små børn på sammen alder eller ihvertfal lige der omkring.
Vel ikke nogen tilfældigvis her inde som er fra falster området og mangler og danne en møder gruppe ?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg har lige rykket min SP for, hvornår jeg kommer i mødregruppe. Lina er nu 7 uger og jeg synes det kunne være rigtig hyggeligt, at komme i en og lærer nogen nye piger, at kende med børn på samme alder. Der mangler dog lige en enkelt mor og så skulle den komme op. Det glæder jeg mig til.

Jeg ser stadigvæk 2 af pigerne fra min gamle mødregruppe med min søn og vi har det rigtig hyggeligt og sjovt sammen. Så er det også sjovt, at se deres drenge vokse op.

Jeg håber, at du kommer i en mødregruppe og kan godt forstå, at du savner kontakt med andre.

/ Katja - Lina 7 uger og Luka 19 mdr.

Anmeld

12. maj 2009

Mira0911

Jeg var i en mødregruppe, jeg var den eneste førstegangsfødende i gruppen... Jeg snakkede med SP om at jeg synes nu ikke den gruppe var noget for mig... Jeg havde ikke andre at snakke med end 2. gangs mødrende... De snakkede om deres andre børn, jeg sad bare og lyttede... Kunne jo ikke smide noget nyttigt på bordet.. Og jo de lyttede da til mig, og de er rigtig flinke...
SP ringede igår og sagde hun havde en plan... Hun har samlet en mødregruppe kun med 1. gangs mødre, det er jeg super glad for... Så er der meget mere at snakke om...

Anmeld

12. maj 2009

Diana...

Min mødre gruppe er oki jeg skulle lige ind i den før jeg synes det, de kender alle hinanden på forhånd pga den lille by vi er i. og jeg er jo ny tilflytter så jeg kende ikke nogen af dem + 3 af dem har 2 børn og de ældste er os lige gamle og går i samme børnehave til samme gymnastik osv, så jeg følte mig lidt uden for, men jeg snakker meget med hende den ene. og så synes jeg bare det rart at komme ud og snakke med nogen voksne mennesker. 

Men den gruppe jeg var i til fødselsforberedelse ser jeg stadig lige som en mødregruppe vi kalder det en jdm gruppe  og det bare en super gruppe vi hygger os rigtig og vi skal grille her i starten af juni sammen med mændende os så det bliver bare alt for hyggeligt 

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.