scanninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. maj 2009

Elskermiinsøøn!

nogle der ved om man kan få billedere med hjem af den lille når det sådan nogle extra scanninger man går til)!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Det plejer man at kunne, du skal selvfølgelig bare betale for dem.

Min veninde blev scannet ca hveranden uge gennem sin graviditet, og hun har billeder fra hver gang. Du skal vist bare huske at sige inden hun går i gang at du gerne vil have billede med hjem.

Held og lykke på onsdag

Anmeld

11. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Rikke skriver:

Det plejer man at kunne, du skal selvfølgelig bare betale for dem.

Min veninde blev scannet ca hveranden uge gennem sin graviditet, og hun har billeder fra hver gang. Du skal vist bare huske at sige inden hun går i gang at du gerne vil have billede med hjem.

Held og lykke på onsdag

ok vil jeg sige til ham der skal scannine miig , at jeg gerne vil, og mange tak

Anmeld

11. maj 2009

majhan11

jeg blir selv scannet ca hver 2 uge og har fået billeder med hjem næsten hver gang (når jeg husker at sige det...ss..) så det kan du sagtens bare husk at sige det inden de går igang

Anmeld

11. maj 2009

Elskermiinsøøn!

majhan11 skriver:

jeg blir selv scannet ca hver 2 uge og har fået billeder med hjem næsten hver gang (når jeg husker at sige det...ss..) så det kan du sagtens bare husk at sige det inden de går igang

har du fået køn avide allerede?

Anmeld

11. maj 2009

majhan11

minmus skriver:

de kunne ikke sige det med sikkerhed men 2 gange har de sagt at der ikke er noget tegn på en dreng såååå... men skal scannes igen her d 20 så må jeg se hva de siger der

Anmeld

11. maj 2009

Elskermiinsøøn!

majhan11 skriver:

minmus skriver:

de kunne ikke sige det med sikkerhed men 2 gange har de sagt at der ikke er noget tegn på en dreng såååå... men skal scannes igen her d 20 så må jeg se hva de siger der

okay håber på de kan fortælle miig hvad jeg venter

Anmeld

11. maj 2009

majhan11

minmus skriver:

majhan11 skriver:

minmus skriver:

ja kan jeg godt forstå jeg har hele tiden haft det sådan at bare barnet er velskabt, men kæresten vil meget gerne have en pige da de kun har drenge i familien og han har en søn i forvejen og så er man jo selv blevet interesseret i hva det er, så nu må vi se om de kan sige mere næste gang

Anmeld

11. maj 2009

Elskermiinsøøn!

majhan11 skriver:

minmus skriver:

majhan11 skriver:

minmus skriver:

ja kan jeg godt forstå jeg har hele tiden haft det sådan at bare barnet er velskabt, men kæresten vil meget gerne have en pige da de kun har drenge i familien og han har en søn i forvejen og så er man jo selv blevet interesseret i hva det er, så nu må vi se om de kan sige mere næste gang

sidst sage hende som scanninde miig at de muligvis ku sige det næste gang, så håber, og jeg ønsker en dreng, vi er næsten ikk nogle drenge i familen men en pige er også velkommen!

Anmeld

11. maj 2009

majhan11

minmus skriver:

majhan11 skriver:

minmus skriver:

majhan11 skriver:

minmus skriver:

sidst sage hende som scanninde miig at de muligvis ku sige det næste gang, så håber, og jeg ønsker en dreng, vi er næsten ikk nogle drenge i familen men en pige er også velkommen!

ja det blir spændende at se hva det er held og lykke med på onsdag, så må du jo lige give besked når du har været der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.