sådan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. august 2012

natashalarsen

Er totalt glad kan komme igang med projekt lejlighed snart :-D. Har fået lov at sætte min adresse ved en veninde så jeg kan få er indskuds lån a ydelsekontoret !:-P Hvor er jeg dog glad !!! :-D.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Koen.

natashalarsen skriver:

Er totalt glad kan komme igang med projekt lejlighed snart :-D. Har fået lov at sætte min adresse ved en veninde så jeg kan få er indskuds lån a ydelsekontoret !:-P Hvor er jeg dog glad !!! :-D.

dejligt.. men er ikke sikker på om jeg forstår hvorfor du skal have adr. ved en veninde?

Anmeld

3. august 2012

MorDk

natashalarsen skriver:

Hvad mener du ?

Anmeld

3. august 2012

Mutti2B

natashalarsen skriver:

Hmmm, det lyder ikke helt lovligt

Anmeld

3. august 2012

Laulund87

Øhh adresse ved veninde for at snyde sig til noget, du åbenbart ikke kan få ellers? Godt så!!

Anmeld

3. august 2012

MorDk

Vil du ikke liiiige forklare nærmere... så jeg kan finde ud af om jeg skal glæde mig på dine vegne eller ej?

Anmeld

3. august 2012

FrkZier

natashalarsen skriver:

det da dejligt du glad - på trods af det du gør er at snyde det offentlige for penge (hvis jeg har forstået det du har skrevet rigtigt)

Anmeld

4. august 2012

natashalarsen

Nej slå nu lige koldt vand i blodet .. Står uden hjem uden adresse her til SEP skal føde til okt og skal meldes ind i kommunen hernede i Holstebro så jeg kan få et sted og bo og har brug for en adresse og har fået lov a få sat min adresse ved en veninde så snyder ikke ? Kan bare ikke stå uden noget a bo i.. Min gamle ADR var ved min mor som flytter og derfor mister jeg min ADR i Aalborg og kan ikke bruge den til noget da jeg skal bo nede i Holstebro :-). Så har min sagsbehandler og jeg snakket om at jeg kan få lavet en c/o adresse ved min veninde i 3mdr og hun mister ikke noget pp det kommunen har givet grønt lys til det da jeg ikke kan få mit lån udena høre under kommunen her nede :-). Så intet ulovligt :-).

Anmeld

4. august 2012

natashalarsen

Håber i forstod .. Står boligløs.

Så de vil først hjælpe når jeg har adresse hernede :-).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.