Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lone Jakobsen skriver: sikke mange smukke navne i har valgt jeg synes de fleste af navnene er rigtigt søde. har markeret dem jeg er specielt vild med. navnet Valentin er så helt specielt for mig, da min ene søn hedder det til mellemnavn
sikke mange smukke navne i har valgt
jeg synes de fleste af navnene er rigtigt søde. har markeret dem jeg er specielt vild med. navnet Valentin er så helt specielt for mig, da min ene søn hedder det til mellemnavn
tak for din mening
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Barnepigen skriver: Nu så jeg at du skrev at der skulle have stået Lilje i stedet for Linje og Lilje kan jeg godt lide
Nu så jeg at du skrev at der skulle have stået Lilje i stedet for Linje og Lilje kan jeg godt lide
hihi takker
maria_wlt skriver: PIGER: Stefanie Isabell Isabella Linje Liva DRENGE: Gabriel Caspian Valentin Legolas Romeo Malthe Loke Mathias Benjamin Jonathan Nicklas Nicholas Dem med rødt kan jeg godt li
PIGER:
Stefanie
Isabell
Isabella
Linje
Liva
DRENGE:
Gabriel
Caspian
Valentin
Legolas
Romeo
Malthe
Loke
Mathias
Benjamin
Jonathan
Nicklas
Nicholas
Dem med rødt kan jeg godt li
okay tak
OktoberMor skriver: Isabella, malthe og Mathias.. Dem kan jeg bedst lide.
Isabella, malthe og Mathias.. Dem kan jeg bedst lide.
super tak
Pige navnene er ikk mig
Men er helt VILD med Romeo rigtig lille Charmebøf
jeg har siddet og kikker lidt rundt her, på nettet osv og er nu kommet frem til 5 pige navne og 12 drenge navne puha.. sys det er lidt svært det her.. så tænkte jeg skriver alle navnene her og hører så hvad i har af meninger, holdninger, realationer og tanker osv til disse navne.. lidt for at hjælpe mig med at tænke uden for boksen og udelukke nogle af dem, for 12 drenge navne er lidt mange sys jeg.. nogle er ret almindelige andre er lidt mere sjældne.. så her kommer de: PIGER: Stefanie Isabell Isabella Linje Liva DRENGE: Gabriel Caspian Valentin Legolas Romeo Malthe Loke Mathias Benjamin Jonathan Nicklas Nicholas håber i vil hjælpe mig kan lide Liva og Valentin
jeg har siddet og kikker lidt rundt her, på nettet osv og er nu kommet frem til 5 pige navne og 12 drenge navne puha.. sys det er lidt svært det her..
så tænkte jeg skriver alle navnene her og hører så hvad i har af meninger, holdninger, realationer og tanker osv til disse navne.. lidt for at hjælpe mig med at tænke uden for boksen og udelukke nogle af dem, for 12 drenge navne er lidt mange sys jeg..
nogle er ret almindelige andre er lidt mere sjældne.. så her kommer de:
håber i vil hjælpe mig
kan lide Liva og Valentin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128