Mest for jer på sjælland :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. august 2012

Zafir

Kom og besøg os i weekenden på www.hmd.dk på Holbæk fælled

Holbæk MIddelalderdage (med et vikingehjørne)

Der er ikke så mange vikinger, men vi har et helt hjørne der er viking. Resten er middelalder (jeg vil gætte på at de fleste er 13-1400, hvis man kigger på deres dragter. )
Der er også riddershow og masser af andre spændende ting i weekenden. Og selvfølgelig vores fantastiske selskab. Lørdag aften er der aftenåbent. Helt til det bliver mørkt...

Vi glæææder os som altid til besøg

www.hmd.dk

Også kan man også se mine skønne børn i viking og vores butik og værksted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Zafir skriver:

Der er ikke så mange vikinger, men vi har et helt hjørne der er viking. Resten er middelalder (jeg vil gætte på at de fleste er 13-1400, hvis man kigger på deres dragter. )
Der er også riddershow og masser af andre spændende ting i weekenden. Og selvfølgelig vores fantastiske selskab. Lørdag aften er der aftenåbent. Helt til det bliver mørkt...

www.hmd.dk

Åh det gad jeg da godt! Men kan desværre ikke. Håber i får et godt marked og nogle gode dage. 

Anmeld

3. august 2012

Clisolka

Zafir skriver:

www.hmd.dk

Nååårh ja, i bliver vores naboer her i weekenden (bor i vangene optil fælleden) 

Det kan være vi kommer et smut ud i løbet af weekenden, men vil ikke love noget 

Anmeld

3. august 2012

Maja_4000

Øv det kan vi ikke

Er der noget i Roskilde i år ? Ved du det ?

Anmeld

3. august 2012

Munder

Zafir skriver:

www.hmd.dk

Ej øv, at frøkenen ligger med 40 i feber, det var ellers et rigtig godt udflugtsmål for en weekend uden planer.

Ville jo også gerne møde dig og din skønne familie irl- og så i viking!

Anmeld

4. august 2012

Zafir

Babymor2010 skriver:

Nååårh ja, i bliver vores naboer her i weekenden (bor i vangene optil fælleden) 

Det kan være vi kommer et smut ud i løbet af weekenden, men vil ikke love noget 

top nice.

Anmeld

4. august 2012

Zafir

Maja_4000 skriver:

Øv det kan vi ikke

Er der noget i Roskilde i år ? Ved du det ?

Altså der var ved Vikinge skibs hallen for et par uger siden og sagn landet i uge 28, så der er ikke rigtig mere i Roskilde i år.

Anmeld

4. august 2012

Zafir

Munder skriver:

Ej øv, at frøkenen ligger med 40 i feber, det var ellers et rigtig godt udflugtsmål for en weekend uden planer.

Ville jo også gerne møde dig og din skønne familie irl- og så i viking!

Æv... Sygdom er træls...

Anmeld

4. august 2012

Maja_4000

Zafir skriver:

Altså der var ved Vikinge skibs hallen for et par uger siden og sagn landet i uge 28, så der er ikke rigtig mere i Roskilde i år.

Øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.