Hvad skal vi bruge til baby nr 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.642 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. august 2012

Anonym trådstarter

Vi venter barn nr. 2, og er ved at få lavet en liste over hvad vi mangler. Lidt en underlig oplevelse i forhold til den laaaaange liste første gang Men vi har jo allerede det meste, plus man opdager hvad man ikke har brug for, når det kommer til stykket. Jeg har stykket denne liste sammen, men kan i komme i tanke om noget som ikke står på listen, som i følte i skulle bruge til barn nr 2?

Jeg er meget i tvivl om vi skal have en tvillingevogn. Den ældste er 1,5 til den tid. Spørgsmålet er jo, hvor ofte jeg kommer til at skulle afsted med begge børn alene, hvor den ældste også skal sove. Som regel vil vi jo være to afsted på længere ture, og så kan vi jo bare have barnevogn og klapvogn med. Og skal jeg hente den ældste fra institution, kan jeg jo bare smække et søskendesæde på barnevognen. Hvad siger i?

Indkøb til baby nr. 2

Bleer
Dynebetræk
Babydyne
Sutter
Sengerand
Sengehimmel
Ekstra Babyalarm
Madras til tremmeseng
D-dråber
Ammepude (ikke med kugler)
Lidt tøj
Tremmeseng
Søskendesæde til barnevogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Koen.

Her har en bæredims været GULD værd, f.eks en ringslynge, mai tai eller alm bæresele har en på knap 28 mdr og en på snart 3 mdr så har brug for at få armene fri til den store og til at lave mad ovs da jeg er græsenke man-fredag

Ang. Tvillingevogn har vi virkelig ikke kunne undvære vores, det er det bedste køb af alt

Anmeld

3. august 2012

MorDk

Anonym skriver:

Vi venter barn nr. 2, og er ved at få lavet en liste over hvad vi mangler. Lidt en underlig oplevelse i forhold til den laaaaange liste første gang Men vi har jo allerede det meste, plus man opdager hvad man ikke har brug for, når det kommer til stykket. Jeg har stykket denne liste sammen, men kan i komme i tanke om noget som ikke står på listen, som i følte i skulle bruge til barn nr 2?

Jeg er meget i tvivl om vi skal have en tvillingevogn. Den ældste er 1,5 til den tid. Spørgsmålet er jo, hvor ofte jeg kommer til at skulle afsted med begge børn alene, hvor den ældste også skal sove. Som regel vil vi jo være to afsted på længere ture, og så kan vi jo bare have barnevogn og klapvogn med. Og skal jeg hente den ældste fra institution, kan jeg jo bare smække et søskendesæde på barnevognen. Hvad siger i?

Indkøb til baby nr. 2

Bleer
Dynebetræk
Babydyne
Sutter
Sengerand
Sengehimmel
Ekstra Babyalarm
Madras til tremmeseng
D-dråber
Ammepude (ikke med kugler)
Lidt tøj
Tremmeseng
Søskendesæde til barnevogn

Vi køber ikke extra babyalarm. Bruger nemlig slet ikke den gamle til Bassen mere og har ikke hjort det længe...

Anmeld

3. august 2012

Lene32

MorDk skriver:

Vi køber ikke extra babyalarm. Bruger nemlig slet ikke den gamle til Bassen mere og har ikke hjort det længe...

Vi genbrugte også vores babytalarm.Men ellers synes jeg din liste ser fornuftig ud :-)

Anmeld

3. august 2012

Aabye

Det eneste vi skal ha købt til nr to er seng og sengerand.. Alt det andet har vi faktisk..
Vi havde ikke baby alarm til den første... Og nr to får det heller ikke..
Vi overvejer dog lidt at købe en tvillinge klapvogns ting.. Mest fordi at der kun vil være 19 mdr imellem den store og lille når han engang kommer til verdenen

Anmeld

3. august 2012

Kamilla-m

Mine to små er der 17mdr i mellem.
Jeg købte ny barnevogn, dyne og tremmeseng
Og små ting som sutteflasker osv
Jeg har aldrig manglet en tvillingevogn

Anmeld

3. august 2012

Rosengreen

Nu er der lidt længere i mellem vores. Da den ældste er 2 1/2. Men det eneste vi har været ude at få fat i, udover babyprodukter, er et ekstra badekar 

Anmeld

3. august 2012

Kløver

En slynge er guld værd. Vi har en klapvogn som kan bruges både som enkelt og tvilling, ville nok vente med tvillingevogn hvis det bliver nødvendigt. Vi har 2 sæt babyalarmer og bruger dem flittigt. Babystol kunne også være noget man med tiden skal have 2 af, og ekstra autostol i næste størrelse, vi har derudover 2 sæt badekar, ekstra baby og juniordyner

Vi har ikke haft brug for himmel, men har 2 tremmesenge og ekstra sengerand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.