vandet gik i nat.. eller gjorde det ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Frøken J.

tanja. skriver:

Her blev vandet ved med at sive til jeg fødte, følte konstant jeg små pissede i bukserne

Som du dog kan sige det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Mor1012

tanja. skriver:

Her blev vandet ved med at sive til jeg fødte, følte konstant jeg små pissede i bukserne

hehe, jaa det det de sagde til mig. Ikke lige at det var som at Pisse i bukserne men at det ville blive ved at sive... men seriøst det kan ikke være tid eller udflåd.. trusserne var helt våde og dynen også! og var oppe og tisse 1 time før. så det nok som de siger den ene fosterhinde som er bristet og ikke begge 2

Anmeld

3. august 2012

Koen.

Frøken J. skriver:

Som du dog kan sige det

Anmeld

3. august 2012

Koen.

Emilieprinsessen skriver:

hehe, jaa det det de sagde til mig. Ikke lige at det var som at Pisse i bukserne men at det ville blive ved at sive... men seriøst det kan ikke være tid eller udflåd.. trusserne var helt våde og dynen også! og var oppe og tisse 1 time før. så det nok som de siger den ene fosterhinde som er bristet og ikke begge 2

Jeg kunne heldigvis mærke det ikke var fordi jeg tissede, for vågnede ved den store græd og kunne mærke jeg sku tisse, men da vandet gik i den første store skylle havde jeg stadig tissetrang bagefter

Men bliver da spændende, håber for dig at det er vandet, så du snart kan se den lille bebs

Anmeld

3. august 2012

Mor1012

tanja. skriver:

Jeg kunne heldigvis mærke det ikke var fordi jeg tissede, for vågnede ved den store græd og kunne mærke jeg sku tisse, men da vandet gik i den første store skylle havde jeg stadig tissetrang bagefter

Men bliver da spændende, håber for dig at det er vandet, så du snart kan se den lille bebs

okay ja der sker ikk rigtig mere... tænkt hvis jeg ha tisset i sengen...

Anmeld

3. august 2012

Koen.

okay ja der sker ikk rigtig mere... tænkt hvis jeg ha tisset i sengen...

Hihi jamen så er der ikke alverden at gøre ved det hvis det er det der er sket når man er gravid er der jo mere pres på blæren ovs

Anmeld

3. august 2012

Camillos

var oppe at tisse 00.30 og ind og give emilie dynen på

vågnede 01.30 dynen var våd ( Ligger med dynen mellem benene, fordi det for varmt) og mine trusser var våde

stod selvfølgelig op og skiftede og to bind på. og sov videre

bindet var ikke våd til morgen. ringede til fødegangen og de sagde at det kunne godt være vandet, men ikke det hele, da det altid vil sive, det kommer aldrig på engang. så måske var det fordi den ene foster hinde er væk og ikke begge 2

så lugter jeg til mine trusser *undskyld* hmm de lugter lidt sød tis, ikke harsk eller stærk.

har i andre prøvet det med at vandet gik og der ik kom mere

kender intet til det men du får et stortsender  ve støv efter dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.