Mødregruppe????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. august 2012

Sørens

Er der nogen der ved noget om hvorvidt man får tilbudt at komme i en mødregruppe når man er tilknyttet Hvidovre hospital og skal have PK der? Eller er det noget man selv skal arrangere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

charlotteq

Sørens skriver:

Er der nogen der ved noget om hvorvidt man får tilbudt at komme i en mødregruppe når man er tilknyttet Hvidovre hospital og skal have PK der? Eller er det noget man selv skal arrangere?

Ved ikk hvordan det er hos dig, men i Esbjerg er det sundhedsplejersken der står for mødregrupperne. Så ku forestille mig, det også var sådan hos dig.

Anmeld

3. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Sørens skriver:

http://www.sundhedsplejen.hvidovre.dk/Default.aspx ?ID=46

Anmeld

3. august 2012

Sørens

Olivia's Moar skriver:

http://www.sundhedsplejen.hvidovre.dk/Default.aspx ?ID=46

Hmmm det ser jo rigtig nok ud...bortset fra at det henvender sig til folk der bor i området omkring Hvidovre! Jeg skal vel så have fat i København NV gruppen?

Anmeld

3. august 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Sørens skriver:

Hmmm det ser jo rigtig nok ud...bortset fra at det henvender sig til folk der bor i området omkring Hvidovre! Jeg skal vel så have fat i København NV gruppen?

Jeg h boet i København nv .. Der var det min sundhedsplejeske der sørgede for mødregruppen men først når du har født

Anmeld

3. august 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
MarleneOlsen skriver:

Jeg h boet i København nv .. Der var det min sundhedsplejeske der sørgede for mødregruppen men først når du har født

Og fødte på Hvidovre

Anmeld

3. august 2012

Sørens

MarleneOlsen skriver:

Og fødte på Hvidovre

Men får man et brev eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.