Kan menstruation stoppes permanent??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. august 2012

Leneur

Er efterhånden så træt af det l..t og går og glæder mig til overgangsalderen men selvom jeg er på vej mod de 40, kan der jo sagtens gå nogle år endnu...
Mit humør bliver påvirket. Min ryg og mave gør ondt 10-12 dage om måneden pga det. Jeg danner småbylder i lysken ca hver anden gang og har det barn der var tiltænkt mig, så gider bare ikke have det mere.
P-piller vil jeg ikke tage da jeg jo er over de 35 og både ryger og er lettere overvægtig. Hormonspiral har jeg tænkt på men dyrker pt ikke sex og hvis jeg skulle have en one nighter, så er det jo kondom der skal bruges, så findes der noget der kan stoppe det helvede jeg er i hver måned og gøre mit liv lidt lettere????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

celkt

jeg kan ikke komme i tanke om andet end at få fjernet det hele dernede, og det vil jeg altså ikke anbefale dig. Der skal nok også være mere tungvejende grunde, såsom sygdom, tilstede, før de foretager så stort et indgreb. Men forstår godt du er træt af det, der er også tidspunkter, hvorovergangsalderen virker mere indbydende hos mig end andre...

Anmeld

3. august 2012

Leneur

celkt skriver:

jeg kan ikke komme i tanke om andet end at få fjernet det hele dernede, og det vil jeg altså ikke anbefale dig. Der skal nok også være mere tungvejende grunde, såsom sygdom, tilstede, før de foretager så stort et indgreb. Men forstår godt du er træt af det, der er også tidspunkter, hvorovergangsalderen virker mere indbydende hos mig end andre...

Ja det var heller ikke lige operation jeg tænkte på men tak for dit svar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.