Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MaleneG skriver:mine bryster hedder chip og chap
Genialt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BubbieBear skriver: Genialt!
MaleneG skriver:BubbieBear skriver: Genialt! Jah min kæreste synes at det var et passende navn :p
BubbieBear skriver:MaleneG skriver: BubbieBear skriver: Genialt! Jah min kæreste synes at det var et passende navn :p Jeg har så selv navngivet mine.. jeg burde da få kæresten til det i stedet for
MaleneG skriver: BubbieBear skriver: Genialt! Jah min kæreste synes at det var et passende navn :p
BubbieBear skriver:Caroline86 skriver: Anonym skriver: BubbieBear skriver: Anonym skriver: Ja det lidt forvirrende. Min mave har bare været et stort spørgsmåltegn hele den sidste uge. Ikke fordi jeg regner med noget. Så heldig er ik mange *smil* Første gang med æl test osv. Så det hele er lidt nyt og underligt Har haft kvalme og følt mig "syg", få dage efter æl. Og det varede 1-2 dage. Maven har føles som om jeg har lavet mavebøjninger og især lige nu hehe. Og så de lette mens. smerter. Har været på p-pillen før så synes ikke jeg sådan kan sammenligne om jeg har haft det før og det skyldes kommende mens. eller ikke. Og hver især har andre erfaringer og symptomer. Bare rart at høre andres meninger og historie hvordan det var hos dem Lige for at lette hjertet lidt... Jeg havde positiv ÆL test i onsdags, og kunne sagtens mærke det de to følgene dage. Har aldrig lagt mærke til det, så det var lidt vildt Jeg har dog ikke haft ondt siden, men Babs og Nutte er ikke lige så sjove at rende rundt med nu her synes jeg! Hvad mener du med (men Babs og Nutte er ikke lige så sjove at rende rundt med nu her synes jeg! ) ? haha..mine (bryster) hedder også babs og nutte og mine er også ømme... Jeg kunne også have skrevet Keld og Hilda som jeg kan finde på at kalde dem, men det ville der nok ikke blive forstået så meget af. haha Men vildt at bryster kan være så ømme! Bare jeg ligger tæt op af kæresten gør de nas.
Caroline86 skriver: Anonym skriver: BubbieBear skriver: Anonym skriver: Ja det lidt forvirrende. Min mave har bare været et stort spørgsmåltegn hele den sidste uge. Ikke fordi jeg regner med noget. Så heldig er ik mange *smil* Første gang med æl test osv. Så det hele er lidt nyt og underligt Har haft kvalme og følt mig "syg", få dage efter æl. Og det varede 1-2 dage. Maven har føles som om jeg har lavet mavebøjninger og især lige nu hehe. Og så de lette mens. smerter. Har været på p-pillen før så synes ikke jeg sådan kan sammenligne om jeg har haft det før og det skyldes kommende mens. eller ikke. Og hver især har andre erfaringer og symptomer. Bare rart at høre andres meninger og historie hvordan det var hos dem Lige for at lette hjertet lidt... Jeg havde positiv ÆL test i onsdags, og kunne sagtens mærke det de to følgene dage. Har aldrig lagt mærke til det, så det var lidt vildt Jeg har dog ikke haft ondt siden, men Babs og Nutte er ikke lige så sjove at rende rundt med nu her synes jeg! Hvad mener du med (men Babs og Nutte er ikke lige så sjove at rende rundt med nu her synes jeg! ) ? haha..mine (bryster) hedder også babs og nutte og mine er også ømme...
Anonym skriver: BubbieBear skriver: Anonym skriver: Ja det lidt forvirrende. Min mave har bare været et stort spørgsmåltegn hele den sidste uge. Ikke fordi jeg regner med noget. Så heldig er ik mange *smil* Første gang med æl test osv. Så det hele er lidt nyt og underligt Har haft kvalme og følt mig "syg", få dage efter æl. Og det varede 1-2 dage. Maven har føles som om jeg har lavet mavebøjninger og især lige nu hehe. Og så de lette mens. smerter. Har været på p-pillen før så synes ikke jeg sådan kan sammenligne om jeg har haft det før og det skyldes kommende mens. eller ikke. Og hver især har andre erfaringer og symptomer. Bare rart at høre andres meninger og historie hvordan det var hos dem Lige for at lette hjertet lidt... Jeg havde positiv ÆL test i onsdags, og kunne sagtens mærke det de to følgene dage. Har aldrig lagt mærke til det, så det var lidt vildt Jeg har dog ikke haft ondt siden, men Babs og Nutte er ikke lige så sjove at rende rundt med nu her synes jeg! Hvad mener du med (men Babs og Nutte er ikke lige så sjove at rende rundt med nu her synes jeg! ) ?
BubbieBear skriver: Anonym skriver: Ja det lidt forvirrende. Min mave har bare været et stort spørgsmåltegn hele den sidste uge. Ikke fordi jeg regner med noget. Så heldig er ik mange *smil* Første gang med æl test osv. Så det hele er lidt nyt og underligt Har haft kvalme og følt mig "syg", få dage efter æl. Og det varede 1-2 dage. Maven har føles som om jeg har lavet mavebøjninger og især lige nu hehe. Og så de lette mens. smerter. Har været på p-pillen før så synes ikke jeg sådan kan sammenligne om jeg har haft det før og det skyldes kommende mens. eller ikke. Og hver især har andre erfaringer og symptomer. Bare rart at høre andres meninger og historie hvordan det var hos dem Lige for at lette hjertet lidt... Jeg havde positiv ÆL test i onsdags, og kunne sagtens mærke det de to følgene dage. Har aldrig lagt mærke til det, så det var lidt vildt Jeg har dog ikke haft ondt siden, men Babs og Nutte er ikke lige så sjove at rende rundt med nu her synes jeg!
Anonym skriver: Ja det lidt forvirrende. Min mave har bare været et stort spørgsmåltegn hele den sidste uge. Ikke fordi jeg regner med noget. Så heldig er ik mange *smil* Første gang med æl test osv. Så det hele er lidt nyt og underligt Har haft kvalme og følt mig "syg", få dage efter æl. Og det varede 1-2 dage. Maven har føles som om jeg har lavet mavebøjninger og især lige nu hehe. Og så de lette mens. smerter. Har været på p-pillen før så synes ikke jeg sådan kan sammenligne om jeg har haft det før og det skyldes kommende mens. eller ikke. Og hver især har andre erfaringer og symptomer. Bare rart at høre andres meninger og historie hvordan det var hos dem Lige for at lette hjertet lidt...
Jeg kunne også have skrevet Keld og Hilda som jeg kan finde på at kalde dem, men det ville der nok ikke blive forstået så meget af. haha Men vildt at bryster kan være så ømme! Bare jeg ligger tæt op af kæresten gør de nas.
MaleneG skriver:BubbieBear skriver: MaleneG skriver: BubbieBear skriver: Genialt! Jah min kæreste synes at det var et passende navn :p Jeg har så selv navngivet mine.. jeg burde da få kæresten til det i stedet for ja, kan måske give dem et bedre navn.. kan være han er lidt til det med numerolog, så de også føler sig bedre tilpas.
BubbieBear skriver: MaleneG skriver: BubbieBear skriver: Genialt! Jah min kæreste synes at det var et passende navn :p Jeg har så selv navngivet mine.. jeg burde da få kæresten til det i stedet for
Anonym skriver:Sikke en emne vending
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128