Rodalon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Sara_S

Hvad er det for en Rodalon I snakker om? For jeg synes at den til indendørs brug lugter næsten af ingenting... og det vil nemlig være sådan en jeg vil brug til at rense et tæppe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

MortilElias2010

Jeg blev anbefalet af en læge at bruge handsker, fordi det virkelig er noget krads noget. Og jeg er ikke gravid.

Så håber din mand tager handsker på.

Anmeld

3. august 2012

MortilElias2010

Sara_S skriver:

Hvad er det for en Rodalon I snakker om? For jeg synes at den til indendørs brug lugter næsten af ingenting... og det vil nemlig være sådan en jeg vil brug til at rense et tæppe...

Den behøver ikke lugte grimt, for at være giftig. 

Anmeld

3. august 2012

Chili

Sara_S skriver:

Det er den til indendørs. Altså den man bruger til tæpper, tøj, køkken, badeværelse osv.

Men jeg har bare ingen erfaringer med det, har aldrig brugt det, så ved ikke hvad det lugter af

Anmeld

3. august 2012

Chili

MortilElias2010 skriver:

Jeg blev anbefalet af en læge at bruge handsker, fordi det virkelig er noget krads noget. Og jeg er ikke gravid.

Så håber din mand tager handsker på.

Handsker lige meget hvad  ?

Vi har ingen gummihandsker

Anmeld

3. august 2012

Sara_S

MortilElias2010 skriver:

Den behøver ikke lugte grimt, for at være giftig. 

Det er vi helt enig i!  Skulle bare lige være sikker på at det var den samme middel vi snakkede om.

Og jo...  man skal jo brug hansker uanset hvad, også når man ikke er gravid! 

Anmeld

3. august 2012

Sara_S

Chili skriver:

Det er den til indendørs. Altså den man bruger til tæpper, tøj, køkken, badeværelse osv.

Men jeg har bare ingen erfaringer med det, har aldrig brugt det, så ved ikke hvad det lugter af

Jeg bruger det regelmæssigt (har to katte) og er gravid i uge 36... Selvfølgelig skal man passe på og bruge handsker og sørge for udluftning... man skal man ikke også det med ALLE rengøringsmidler? 

Anmeld

3. august 2012

Chili

Sara_S skriver:

Jeg bruger det regelmæssigt (har to katte) og er gravid i uge 36... Selvfølgelig skal man passe på og bruge handsker og sørge for udluftning... man skal man ikke også det med ALLE rengøringsmidler? 

Jo, det er vel ikke godt for nogen at ind ånde for mange dampe

Hmm, handsker ved jeg ikke lige hvad vi gør så... Kan man evt. tage plastikposer på hænderne?  Haha.

Anmeld

3. august 2012

MortilElias2010

Sara_S skriver:

Det er vi helt enig i!  Skulle bare lige være sikker på at det var den samme middel vi snakkede om.

Og jo...  man skal jo brug hansker uanset hvad, også når man ikke er gravid! 

Anmeld

3. august 2012

CamillaSoefelt

Chili skriver:

Han er sat på sagen i dag, mens jeg går ud og shopper

Og tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.