Hvordan bruger i en body?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Camilla..

Da Malik var mindre fik han kun body og bukser på. Han er og var et enormt varmt barn, så en bluse udover ville ha' kogt ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

A&F

Her bruges den som begge dele .

Anmeld

3. august 2012

AnonymAnonym

Herhjemme bruger vi den som du beskrev, altså hvis det ikke er koldt, kan de jo sagtens have bukser på og så en kort ærmet eller lang ærmet body på? :-)) 

Anmeld

3. august 2012

LR85

LuffeGuffe skriver:

Ja altså, min søde moder og jeg har lidt en diskussion igang...

Hun mener en bodystocking er undertøj, hvor jeg mener den sagtens kan bruges alene med et par bukser (som bluse)

Selvfølgeligt ikk hvis det er meget koldt så kommer der en bluse uden over...

Hvad mener i?

Som dig. I de her lidt lune dage bruger jeg body og bukser. 

En kortærmet bliver for kold, kortærmet indenunder en lang bliver for varm, og bluse skiller på maven; så derfor langærmet body disse dage

Anmeld

3. august 2012

Lene32

Herhjemme har Amanda som regel altid kjole på og der fungere bodyen som en bluse under kjolen.Det gælder både de langærmede og de kortærmede.

Anmeld

3. august 2012

klmf

Man kan jo heldigvis bruge dem som man vil Vi har altid brugt dem som 'bluse', ellers ville vi have haft et styk kogt barn! Nu er han gået over til undertrøjer og boksershorts, men det render han også tit bare rundt i. Om vinteren, når vi er indenfor foran en dejlig varm brændeovn, der bliver det også hurtigt for varmt med bluse udover.

Anmeld

3. august 2012

MorDk

Har altid brugt dem til alm. Bluse også .... og ja så er de fede under en T-shirt. Men det er jo smag og behag! Man kan jo gøre som man vil

Anmeld

3. august 2012

Mathilde

Jeg har brugt dem til begge dele. Da vores datter var helt lille, havde hun altid body på (korte el. lange ærmer afhængig af vejret) og så bukser. Jeg synes det er så smart, når de er små, for så er der ikke noget der skiller på midten eller "vulker" de forkerte steder og man kan få så mange flotte bodyer!

Anmeld

3. august 2012

morethanperfect

LuffeGuffe skriver:

Hun mener en bodystocking er undertøj, hvor jeg mener den sagtens kan bruges alene med et par bukser (som bluse)

Hvad mener i?

Altså her sover Oscar i hvide bodyer , de andre bliver brugt til hverdag ... 

Anmeld

3. august 2012

Aagaard

LuffeGuffe skriver:

Hvad mener i?

Vi bruger dem som du.
Nogengange med en kortærmet underst og en langærmet yderst hvis det er koldt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.