Jeg er lige ano, da jeg ikke har lyst til nogen veninde eller familie endnu skal vide hvad jeg går og overvejer

Jeg bor pt i Århus, hvilket jeg egentlig er rigtig glad for, elsker byen men har stadig efter 7 år ingen rigtig omgangskreds, har min bedste veninde her, og min lillebror er lige flyttet til byen men ellers ikke. Min mor bor i skive og min far på sjælland. Jeg begynder at føle mig lidt rodløs og har et eller andet sted lyst til måske at rykke pløkkerne op og prøve noget nyt efter jeg er færdig med min HF om et år.
Tænker derfor at Aalborg måske kunne være en mulighed, det er ikke rigtig længere til min mor end der er nu, har en fætter der og en klassekammerat der også flytter der til, plus jeg forhåbentlig starter på studie der. Det eneste rigtige minusser er at jeg for et år siden flyttede i rækkehus som jeg er rigtig glad for, og at jeg så skal forlade min veninde som er meeeget afhængig af mig, og mere eller mindre har "nægtet" mig at flytte...
Men må jeg ikke lige høre jer fra Aalborg, er det en by hvor det er til at finde bolig (rækkehus) og er det ellers en god by at bo i?
Anmeld