hjælp os med anderledes navne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

lljj

Da vi skulle finde navn hentede vi hele listen med godkendte navne på familistyrrelsen (kan hentes ned i et skema:

http://www.familiestyrelsen.dk/samliv/navne/soeginavnelister/godkendtefornavne/

--- og så slettede vi ellers bare fra en ende af, så vi til sidst havde en 10 skykker at vælge i mellem.Det tog godt nok nogle aftener, men det var meget hyggeligt.

Jeg troede jeg ville have et mere traditionelt navn til min pige, men hun endte med at blive en lille Bellis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Ciss

Pige:

Anora

Dyveke

Eliane

Iris

Othilie

Dreng:

Leonel

Sirius

Ansgar

Sokrates

Ask

Anmeld

3. august 2012

Musen5

Princesspigen skriver:

her er lidt om os:

jeg hedder sara, er 23 år og en stille og rolig, måske lidt tilbage holdende pige som elsker familie hygge og afslapning..

kæresten hedder anders, er 30 år og lidt en viking(sys jeg) stor gut end en enkelt tatto (snart flere) og et par piercinger, skaldet, siger sin mening og meget fremme i skoene, men også meget til familie hygge og afslapning, men da også en by tur i ny og næ..

jeg er til de lidt mere porpulære navne: stefanie, isabell og elias

anders derimod er mere til noget lidt anderledes og sjældent, og så er det jeg går i stå.. syndes det er svært at finde noget som ikke er for underligt..

vi ved ikke hvad kønnet er og vil ikke vide det..

kan i hjælpe med lidt foreslag ?  

Jeg har en Liv, en Benjamin, en Gabriel Kian (han bliver dog kun kaldt Gabriel, Kian er et mellemnavn han evt ville kunne tae hvis der er for mange der hedder Gabriel) og en Leah.

HVis jeg på noget tidspunkt skulle have flere ville jeg gerne ha en Nova, Luna eller Tristan.

/Mette

Anmeld

3. august 2012

Kay

fik lige pludselig en følelse af at du skal ha en dreng selvom jeg godt ved i ik vil vide det før end du føder

nå men hvis jeg kulle ha en dreng skulle han hedde Otto, Espen, Raff eller Bastian i altfald hvis jeg selv kunne få lov at bestemme...

Anmeld

3. august 2012

Kay

lljj skriver:

Da vi skulle finde navn hentede vi hele listen med godkendte navne på familistyrrelsen (kan hentes ned i et skema:

http://www.familiestyrelsen.dk/samliv/navne/soeginavnelister/godkendtefornavne/

--- og så slettede vi ellers bare fra en ende af, så vi til sidst havde en 10 skykker at vælge i mellem.Det tog godt nok nogle aftener, men det var meget hyggeligt.

Jeg troede jeg ville have et mere traditionelt navn til min pige, men hun endte med at blive en lille Bellis

god ide

Anmeld

3. august 2012

Princesspigen

Musen5 skriver:

Jeg har en Liv, en Benjamin, en Gabriel Kian (han bliver dog kun kaldt Gabriel, Kian er et mellemnavn han evt ville kunne tae hvis der er for mange der hedder Gabriel) og en Leah.

HVis jeg på noget tidspunkt skulle have flere ville jeg gerne ha en Nova, Luna eller Tristan.

/Mette

super forslag, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.