Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
aya-zia skriver: hehe ja men det var jo også det der blev spurgt om
hehe ja men det var jo også det der blev spurgt om
yep det var det nemlig tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Princesspigen skriver: yep det var det nemlig tusind tak
så lidt da
aya-zia skriver: tusinde tak... http://www.navnebetydning.dk/drengenavn/Atilla.shtml ifølge den her har det ikke rigtig nogen betydning sååå ved det faktisk ikke
tusinde tak...
http://www.navnebetydning.dk/drengenavn/Atilla.shtml
ifølge den her har det ikke rigtig nogen betydning sååå ved det faktisk ikke
Bare i orden, tak for svaret
Princesspigen skriver: det har vi desværre lige fået en af i familien
det har vi desværre lige fået en af i familien
Princesspigen skriver: her er lidt om os: jeg hedder sara, er 23 år og en stille og rolig, måske lidt tilbage holdende pige som elsker familie hygge og afslapning.. kæresten hedder anders, er 30 år og lidt en viking(sys jeg) stor gut end en enkelt tatto (snart flere) og et par piercinger, skaldet, siger sin mening og meget fremme i skoene, men også meget til familie hygge og afslapning, men da også en by tur i ny og næ.. jeg er til de lidt mere porpulære navne: stefanie, isabell og elias anders derimod er mere til noget lidt anderledes og sjældent, og så er det jeg går i stå.. syndes det er svært at finde noget som ikke er for underligt.. vi ved ikke hvad kønnet er og vil ikke vide det.. kan i hjælpe med lidt foreslag ?
her er lidt om os:
jeg hedder sara, er 23 år og en stille og rolig, måske lidt tilbage holdende pige som elsker familie hygge og afslapning..
kæresten hedder anders, er 30 år og lidt en viking(sys jeg) stor gut end en enkelt tatto (snart flere) og et par piercinger, skaldet, siger sin mening og meget fremme i skoene, men også meget til familie hygge og afslapning, men da også en by tur i ny og næ..
jeg er til de lidt mere porpulære navne: stefanie, isabell og elias
anders derimod er mere til noget lidt anderledes og sjældent, og så er det jeg går i stå.. syndes det er svært at finde noget som ikke er for underligt..
vi ved ikke hvad kønnet er og vil ikke vide det..
kan i hjælpe med lidt foreslag ?
Dreng:
Asle
Knud
Gorm
Jarl
Pige:
Mie
Vibeke
Merethe
Astrid
min niece hedder keisha-chanell, min egen datter hedder Annastacia og fik jeg en pige mere skulle hun hedde Aviaya alle super søde og specielle navne efter min mening
til en dreng: Junus evt.
merethe skriver: Dreng: Asle Knud Gorm Jarl Pige: Mie Vibeke Merethe Astrid
tak for dine bud
MissTas skriver: min niece hedder keisha-chanell, min egen datter hedder Annastacia og fik jeg en pige mere skulle hun hedde Aviaya alle super søde og specielle navne efter min mening til en dreng: Junus evt.
super, tak for dine fine bud
her er lidt om os: jeg hedder sara, er 23 år og en stille og rolig, måske lidt tilbage holdende pige som elsker familie hygge og afslapning.. kæresten hedder anders, er 30 år og lidt en viking(sys jeg) stor gut end en enkelt tatto (snart flere) og et par piercinger, skaldet, siger sin mening og meget fremme i skoene, men også meget til familie hygge og afslapning, men da også en by tur i ny og næ.. jeg er til de lidt mere porpulære navne: stefanie, isabell og elias anders derimod er mere til noget lidt anderledes og sjældent, og så er det jeg går i stå.. syndes det er svært at finde noget som ikke er for underligt.. vi ved ikke hvad kønnet er og vil ikke vide det.. kan i hjælpe med lidt foreslag ?
Jeg kommer til at tænke på de her navne når du skriver at din kæreste er lidt viking
Freja/Freya
Sif
Thyra
Frigg
Alma
Dagmar
Ingrid
Siri
Thor
Toke
Frej
Sigurd
Balder
Rune
Når jeg ser de navne du godt kan lide så tænker jeg navne som de her
Nicole
Michelle
Melanie
Emmelie/Emily
Natalie
Sophie/Sophia
Angela
Noah
William
Tristan
Kristoffer
Sebastian
Lukas/Lucas
Micas
Milas
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128