sommerhus i Løkken - billeder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

Leonora

CamillaSoefelt skriver:

Dejlige billeder af jer alle:-)!! Dygtig fotograf også:-)!!

Øv med indlæggelse, håber Vigga er ok?

mange tak - efter jeg har fået nyt kamera er det ingen sag at tage gode billder. jeg tog 800 og har skåret dem ned til ca 90

ja vigga er ok igen. hun havde fået nyrebækken bet
har skervet en tråd om det i mandags

tak for tanken
go aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Leonora

_-Kathrine-_ skriver:

Rigtig gode billeder... Ser ud til at hele familien rigtig har hygget sig
Øv med indlæggelse... Håber alt er ok

tak
ja øv øv med indl. men godt det blev opdaget for ellers var det endt galt. blev spist af med virus snakken

go aften

Anmeld

2. august 2012

Leonora

Dinna88 skriver:

hvor ser det bare hyggeligt ud!! Og sikke nogle lækre børn!

hvis I ville have skarpere billeder ved trampolinen, så skulle I have set lidt på lukketiden - bare lige til en anden gang :

mange tak

og tak for fif mht foto
jeg burde sætte mig lidt mere ind i det nye kamera for ja der er vist en masse omkring lys og lukning. måske jeg skulle læse lidt manual

go aften

Anmeld

2. august 2012

Leonora

Mette. skriver:

Hvor ser det skønt ud og sikke nogle dejlige billeder og meget kønne piger i har. 

tusind tak

rigtig go aften

Anmeld

2. august 2012

Leonora

Den lykkelige skriver:

Er du vimmer nogle gode billeder!!! Er i fotograf en af jer?? Ser rigtig flot ud.. hvilket kamera er de taget med?? Er vild med strand og mark billederne

mange tak

næ jeg er sygeplejerske og min mand advokat

jeg fik et canon spejlrefleks kamera i 30 års gave. og jeg synes næsten det er umuligt ik at tage gode billeder. fordelen ved det er at det kan tage 3 billderder i sek. så man er næsten sikker på at fange noget godt.

men jeg elsker at tage billeder i naturen og dagslys er nemt at arb med

stranden og markerne var så indbydende. det tog dog lidt tid at finde ud af hvor lyset skulle komme fra.
det skal lige siges at ingen af billederne er red overhoved

go aften

Anmeld

2. august 2012

Den lykkelige

Leonora skriver:

mange tak

næ jeg er sygeplejerske og min mand advokat

jeg fik et canon spejlrefleks kamera i 30 års gave. og jeg synes næsten det er umuligt ik at tage gode billeder. fordelen ved det er at det kan tage 3 billderder i sek. så man er næsten sikker på at fange noget godt.

men jeg elsker at tage billeder i naturen og dagslys er nemt at arb med

stranden og markerne var så indbydende. det tog dog lidt tid at finde ud af hvor lyset skulle komme fra.
det skal lige siges at ingen af billederne er red overhoved

go aften

Ja ok det hjælper også på det hele med sådan et kamera
Men er virkelig ramt godt!! Super billeder..

Anmeld

2. august 2012

Dinna88

Leonora skriver:

mange tak

og tak for fif mht foto
jeg burde sætte mig lidt mere ind i det nye kamera for ja der er vist en masse omkring lys og lukning. måske jeg skulle læse lidt manual

go aften

Fotografering er en kæmpe verden Men en start er at bruge menuen "sport" ved billeder hvor der er aktion. På billedet ser der ud til at være rimeligt lys, så sætter den blitzen ud, hvis du har det på auto. Og så er du næsten sikret at billedet bliver sløret, hvis der alligevel ikke er HELT nok lys til at lukketiden er hurtig nok.

Anmeld

2. august 2012

Leonora

Dinna88 skriver:

Fotografering er en kæmpe verden Men en start er at bruge menuen "sport" ved billeder hvor der er aktion. På billedet ser der ud til at være rimeligt lys, så sætter den blitzen ud, hvis du har det på auto. Og så er du næsten sikret at billedet bliver sløret, hvis der alligevel ikke er HELT nok lys til at lukketiden er hurtig nok.

tusind tak - det vil jeg prøve

Anmeld

2. august 2012

Maja_4000

Dejlige billeder

Anmeld

2. august 2012

CamillaSoefelt

Leonora skriver:

mange tak - efter jeg har fået nyt kamera er det ingen sag at tage gode billder. jeg tog 800 og har skåret dem ned til ca 90

ja vigga er ok igen. hun havde fået nyrebækken bet
har skervet en tråd om det i mandags

tak for tanken
go aften

Det da rigtigt, det husker jeg godt.. Stakkels hende;(.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.