Her bliver ungerne passet rigtig meget at farmor/farfar og af mormor, og de bliver IKKE forkælet. Jeg har sat nogle benhårde regler, og de bliver fulgt. (så meget at farmor ringede til mig og spurgte om hun måtte give Nikolaj musli med mælk på om eftermiddagen. Hun ved jo at jeg holder på at det må man kun få til morgenmad. Det sagde jeg selvfølgelig JA til, og både farmor og Nikolaj var glade for den ekstra forkælelse, og moderen var glad for at barnet kunne føle sig forkælet af at spise musli, det kunne jo være meget værre, f.eks. kage eller chokolade!)
Nå, men det jeg vil frem til er, at vores venner med børn altid har fortalt os at børn er engle søde når de er hos bedsteforælderne, men at de reagere når de kommer hjem til forældrene igen. Det har jeg måske ikke mærket så meget før, men i sidste weekend hvor drengene havde haft to overnatninger hos farmor og farfar, ja, der skal jeg lige love for at de reagerede da de kom hjem!!! -og det har intet at gøre med at de er blevet forkælet.
Anmeld