hvor meget havde i taget på i uge 22 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. august 2012

Jenie

Jeg er Idag 21+2. jeg har altid været overvægtig så fik pænt at vide jeg ikke måtte tage ret meget på. har i alt taget ca. halvandet kg på. og er selv ret godt tilfreds. men er det først senere de skrækkelige kg kommer ? så vil gerne høre hvor meget eller lidt i havde taget på her i uge 22

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

annecatrine88

Jenie skriver:

Jeg er Idag 21+2. jeg har altid været overvægtig så fik pænt at vide jeg ikke måtte tage ret meget på. har i alt taget ca. halvandet kg på. og er selv ret godt tilfreds. men er det først senere de skrækkelige kg kommer ? så vil gerne høre hvor meget eller lidt i havde taget på her i uge 22

I uge 22, havde jeg ikke taget noget på endnu.. Så tog vi på ferie da jeg var i uge 25 og da jeg kom hjem havde jeg taget på.. I dag er jeg 26+4 og har kun taget 1,8 kilo på..

Anmeld

2. august 2012

Pige2009

Ca. 5 kg. og jeg var ikke overvægtig i forvejen Min mave så sådan ud, da jeg var halvvejs - 20 uger henne

Anmeld

2. august 2012

Jenie

Baagøe skriver:

Ca. 5 kg. og jeg var ikke overvægtig i forvejen Min mave så sådan ud, da jeg var halvvejs - 20 uger henne

Hold da op hvor gemmer du de fem kg ville bestemt ikke tro du var halvvejs

Anmeld

2. august 2012

Jenie

Baagøe skriver:

Anmeld

2. august 2012

Guldimaven

Jeg var stadig i minus på kilo da jeg var 20 uger henne.. Begyndte først at tage lidt på i uge 25.

Anmeld

2. august 2012

Pige2009

Nej, der begyndte først rigtig at komme mave på omkring uge 28

Anmeld

2. august 2012

Jenie

Har lige ændret mit profil billede det er ca en uge gammelt og man kan tydeligt se jeg er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.