Hvad ville i gøre i mit sted? (Læs teksten først)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad skal jeg?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.061 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg kan bare ikke finde job her hvor jeg bor.. er kommet fra barsel i januar og har intet fundet endnu..
Jeg er snart desperat fordi jeg også et halvt år inden jeg blev gravid ikke havde job.. føler bare at "huellet" i mit cv (med de arbejds år der mangler) ser virkelig skidt ud!!
Overvejer om jeg skal snakke med manden om at vi går igang med projekt baby nr 2.. For skal vi alligevel inden for 1,5-2 år.. måske tiderne arbejdsmæssig har vendt til den tid
Eller skal jeg bare håbe arbejdsgiverne ikke lægger mærke til det??
Årh ved ikke.. for vi kan først gå igang med projekt baby nr. 2 om et lille år alligevel fordi jeg skal tabe mig rigtig meget.. Ej er i så meget vildrede..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

TeamRocket

Jeg kan ikke helt forstå den der jeg kan ikke få et arbejde så jeg får bare et barn altså, venter man ikke med børnene til fremtiden er sikret? Jeg ville ihvertfald gå og være hammer bekymret- når barslen slutter med nr to, hvad så? Så er du stadig arbejdsløs og nu med to børn at forsørge.

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Jeg kan ikke helt forstå den der jeg kan ikke få et arbejde så jeg får bare et barn altså, venter man ikke med børnene til fremtiden er sikret? Jeg ville ihvertfald gå og være hammer bekymret- når barslen slutter med nr to, hvad så? Så er du stadig arbejdsløs og nu med to børn at forsørge.

Ja men ville jo ikke tage det som mulighed hvis vi ikke havde pengene til det!

Anmeld

2. august 2012

hesøth

Anonym skriver:

Jeg kan bare ikke finde job her hvor jeg bor.. er kommet fra barsel i januar og har intet fundet endnu..
Jeg er snart desperat fordi jeg også et halvt år inden jeg blev gravid ikke havde job.. føler bare at "huellet" i mit cv (med de arbejds år der mangler) ser virkelig skidt ud!!
Overvejer om jeg skal snakke med manden om at vi går igang med projekt baby nr 2.. For skal vi alligevel inden for 1,5-2 år.. måske tiderne arbejdsmæssig har vendt til den tid
Årh ved ikke.. for vi kan først gå igang med projekt baby nr. 2 om et lille år alligevel fordi jeg skal tabe mig rigtig meget.. Ej er i så meget vildrede..

Kan du ikke starte på begge dele? Altså tabe dig OG søge jobs

Anmeld

2. august 2012

vitapigen

hesøth skriver:

Tænker det samme.

Anmeld

2. august 2012

MinNoah

Jeg er i nogenlunde samme dillemma....

Jeg er nyuddannet her i juni, og får nu dagpenge... der er ikke lige just job i sigte!!! Har dog et vikarjob og får derfor pt. suplerende dagpenge.

Vi har et barn på 3 år, og vi er altså gået igang med projekt barn nummer to selvom jeg ikke har arbejde.... for det første aner vi ikke om der går 1 måned eller 1 år før jeg bliver gravid, for det andet så vil jeg ikke ha meget længere tid mellem mine børn end 5 år som MAX.

Så vi tog altså den beslutning at vi startede projekt barn nummer 2, og så må vi tage det som det kommer...

vi har en ok økonomi, ikke mega god. Manden har fast arbejde, jeg er på dagpenge.... Dagpenge er immervæk mere end SU var ;-)

Så GO FOR IT! er mit svar.... I mit hoved kommer familielivet altså i første række... (selvfølgelig ikke hvis man skal flytte fra hus og hjem af at få barn nummer 2 )

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Jo jo men det vægttab har jo ikke noget med job at gøre.. jeg træner og spiser sundt mens jeg søger jobs.. men det har jo ikke noget med hinanden at gøre..

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Tænker det samme.

Jo men det gør jeg jo også.. men har jo ikke noget med dilemmaet at gøre...

Anmeld

2. august 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Nu har i aftalt at det først skulle være om 1,5-2 år og du vil først tabe dig, som du selv siger.

Så som du skriver søg job, tab dig nyd din 1. bebs og vent til de år i har aftalt er gået og så kan i se til den tid hvad i vil. 

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

LevisMor skriver:

Nu har i aftalt at det først skulle være om 1,5-2 år og du vil først tabe dig, som du selv siger.

Så som du skriver søg job, tab dig nyd din 1. bebs og vent til de år i har aftalt er gået og så kan i se til den tid hvad i vil. 

Ja det er egentlig også det jeg helst vil!
Men frygter bare at jeg ikke kan få ansættelse og de ser skævt til der er så stort et "hul".. Men på den anden side ved alle jo der har været/er krise..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.