Ved ikke om det bare er mig der er en pylret mor så derfor spørger jeg nu Jer herinde hvordan I ville reagere 
Først og fremmest skal I vide at vores søn ALDRIG har haft et eneste blåt mærke uanset hvor hårdt han har hamret ind i tingene herhjemme. Han plejer at få et lille rødt mærke der højest tager til næste dag førend det er væk igen.
MEN nu er han kommet hjem fra vuggestuen med hele 3 blå mærker det samme sted på skinnebenene. Først opdagede jeg et på det ene skinneben igår da han kom hjem, men tænkte ikke videre over det da de havde fortalt at han var faldet ned fra deres garderobeting og havde slået øjenbrynet så tænkte det nok stammede derfra. Men idag havde han så både det fra igår samt 2 helt friske blå mærker, et på hvert ben.
derudover har han fået hvad der ligner et brandmærke (I ved sådan et man får når man glider henover plastik eller poleret trægulv) på den ene hofte og en rift mellem ballerne der ligner man har kradset ham med en negl når han er blevet skiftet.
Aner ikke lige hvor jeg skulle fortælle alt dette henne da vores sundhedsplejerske i forvejen ikke rigtig er glad for os, og hun også er deres kontaktsundhedsplejerske.
så ville I blive bekymrede og hvordan ville I håndtere det?
Anmeld