ville du blive bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. august 2012

Anonym trådstarter

Ved ikke om det bare er mig der er en pylret mor så derfor spørger jeg nu Jer herinde hvordan I ville reagere

Først og fremmest skal I vide at vores søn ALDRIG har haft et eneste blåt mærke uanset hvor hårdt han har hamret ind i tingene herhjemme. Han plejer at få et lille rødt mærke der højest tager til næste dag førend det er væk igen.

MEN nu er han kommet hjem fra vuggestuen med hele 3 blå mærker det samme sted på skinnebenene. Først opdagede jeg et på det ene skinneben igår da han kom hjem, men tænkte ikke videre over det da de havde fortalt at han var faldet ned fra deres garderobeting og havde slået øjenbrynet så tænkte det nok stammede derfra. Men idag havde han så både det fra igår samt 2 helt friske blå mærker, et på hvert ben.

derudover har han fået hvad der ligner et brandmærke (I ved sådan et man får når man glider henover plastik eller poleret trægulv) på den ene hofte og en rift mellem ballerne der ligner man har kradset ham med en negl når han er blevet skiftet.

Aner ikke lige hvor jeg skulle fortælle alt dette henne da vores sundhedsplejerske i forvejen ikke rigtig er glad for os, og hun også er deres kontaktsundhedsplejerske.

så ville I blive bekymrede og hvordan ville I håndtere det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

TeamRocket

Min dreng er både kommet hjem med rifter, blå mærker, en enkelt bule og seriøst dårlig mave og rød numse- men det er ikke noget jeg studser over for ja han kommer altså til skade herhjemme i lige så slem grad. Men hvis han havde seriøst mange uforklarlige og usædvanelige knubs- så ja, så ville jeg blive bekymret og hører hvad der forgår.

Anmeld

2. august 2012

Na-Wi

Jeg har en dreng med stort D og tror ikke jeg har set ham uden blå mærker.. Lige siden han begyndte at gå, har han altid haft blå mærker fordi han vil ud og opleve verden..

Tror altså ikke du skal være bekymret, det er meget normalt at børn slår sig fordi de er nysgerrige 

Anmeld

2. august 2012

Clisolka

Jeg ville ikke blive bekymret. Jeg har efterhånden set masser af blå mærker og skrammer på Isabella. Hun startede i vuggestue i sept. sidste år, og aldrig har hun haft SÅ mange blå mærker over det hele. Jeg har en rigtig drengepige der udfordrer verden 

Anmeld

2. august 2012

eliasmum

Jeg ville se tiden lidt an før jeg ville blive bekymret. Børn kan godt være lidt vilde når de leger..

Hvis du kan mærke at du har lidt svært ved det ville jeg notere hans skrammer med dato, og hvad det er, sådan at hvis det er en snak der skal tages op med vuggestuen på et senere tidspunkt, at du har noget konkret at lægge på bordet

Ang sundhedsplejersken syntes jeg at du skal ringe til lederen og høre om du ikke kan blive tildelt en ny, da i bare ikke svinger så godt sammen. Det kan man sagtens og der er massere der har gjort det før dig

Anmeld

2. august 2012

Munder

Tror det er meget almindeligt at børn (både piger og drenge) får mange blå mærker og skrammer i instituion - langt flere end derhjemme.

Specielt skinnebenene er udsat- tror min datters skinneben var konstant blå de år

Så jeg tror ikke du behøver at være bekymret

Anmeld

2. august 2012

Kamilla-m

Tror ikke du skal være bekymret.
Min dreng er kommet hjem med blå mærker på arme, ben, osv ja sågar på ørene og rygsøjlen ..
Han har haft slået hul i hoved et par gange i børnehaven.
Hvis han på et tidspunkt ingen blå mærker har ville jeg blive mere bekymret tror jeg
Jeg er bare glad for han har mulighed for at lege osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.