Tilbygning, pris ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. august 2012

Anonym trådstarter

Hvad koster det at bygge til? Jeg ved godt, at det måske er svært at sætte et konkret tal på, men hvad betaler man for?

Har du bygget til og hvad måtte I af med og hvor stort byggede I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Munder

Anonym skriver:

Hvad koster det at bygge til? Jeg ved godt, at det måske er svært at sætte et konkret tal på, men hvad betaler man for?

Det kommer jo helt an på, hvad I skal bygge. Er det "kun" værelser eller også vådrum? Og hvor stort skal I bygge?

Anmeld

2. august 2012

Munder

Anonym skriver:

Du kan evt prøve en beregner som denne:

http://murerpris.dk/

Anmeld

2. august 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Havde fat i en sagkyndig på det område her den anden dag. Og han sagde somtommelfinger regel skal man regne med 10.000 kr pr kvm. 

Anmeld

2. august 2012

modesty

livhemdrup skriver:

Havde fat i en sagkyndig på det område her den anden dag. Og han sagde somtommelfinger regel skal man regne med 10.000 kr pr kvm. 

Det har jeg også fået at vide - hvis det er helt "råt", altså uden køkken, bad, komplicerede installationer o.s.v.

Anmeld

2. august 2012

Den lykkelige

Jeg har fået afvide af en tømre at man som siger ca 10-15.000 kr pr kvm.. Hvis det ikke er bad, wc osv.. kender 3 der lige har fået lavet tilbygning som alle siger at det ikke kan betale sig i forhold til at købe nyt hus med de ekstra kvm.. men hvis man elsker stedet er man jo nødt til at bygge ud.. Det ene par gav 470.000 og det er gjort BILLIGT fordi de kendte mange af håndværkerne og fik tingene billigere osv.. Det andet fik for 650.000 og de sidste fik for 800.000 kr!

Anmeld

2. august 2012

modesty

Den lykkelige skriver:

Jeg har fået afvide af en tømre at man som siger ca 10-15.000 kr pr kvm.. Hvis det ikke er bad, wc osv.. kender 3 der lige har fået lavet tilbygning som alle siger at det ikke kan betale sig i forhold til at købe nyt hus med de ekstra kvm.. men hvis man elsker stedet er man jo nødt til at bygge ud.. Det ene par gav 470.000 og det er gjort BILLIGT fordi de kendte mange af håndværkerne og fik tingene billigere osv.. Det andet fik for 650.000 og de sidste fik for 800.000 kr!

Det kommer jo an på hvor man køber henne om det kan betale sig i forhold til at købe nyt. I Kbh's området kan kvadratmeterprisen snildt komme op på 30-35.000 og så kan det jo rigtig godt betale sig.

Anmeld

2. august 2012

Den lykkelige

modesty skriver:

Det kommer jo an på hvor man køber henne om det kan betale sig i forhold til at købe nyt. I Kbh's området kan kvadratmeterprisen snildt komme op på 30-35.000 og så kan det jo rigtig godt betale sig.

Nå ja det da rigtig!  Jeg bor i Kalundborg så der ser det helt anderledes ud  Kan man sagten få et skønt hus til 1,3 mill  Men ja har du da ret i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.