Bløder med henvises ikke til scaning eller tid ved lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. august 2012

kathrineskov

Jeg er i uge 8, og i dag begyndte jeg og bløde. Har mistet før, der kom jeg til lægenog fik en henvisning til scaning med det samme

Lægen ville ikke se mig i dag, siger jeg skal komme i morgen, så vil hun hvis undersøge mig og derefter så en henvisning til scaning.

Jeg er så ked af det og skuffet over lægen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Muhmi

Selvom det er rigtig træls at høre, så kan de jo alligevel ikke gøre noget hvis det er du er igang med at abortere... Det håber jeg selvfølgelig ikke du er... Men der er som sådan ikke rigtig nogen grund til at skynde sig udover at du får et svar på hvad der foregår...

Krydser  og håber at bebs har det fint 

Anmeld

2. august 2012

FruK

Det er overhovedet ikke sjovt at gå og vente på. 

Men problemet er jo, at de hverken kan gøre fra eller til, og du derfor nok først kommer til, når lægen har almindelig åbningstid igen.

Jeg har selv været der to gange - og det er ikke sjovt at vente. Men forståeligt, synes jeg at man ikke bare kan komme til på alle tider af døgnet, med noget, hvor de ikke kan gøre noget alligevel.

Den ene gang var der i øvrigt ingenting galt med min bebs, selvom jeg blødte rigtig meget. - Det er altså ikke sikkert at der er noget galt.

Håber det bedste for dig. 

Anmeld

2. august 2012

Camilla30

Jeg kan godt forstå dig, tænker også at hun skulle have handlet i dag MEN nu er det jo langt fra sikkert, at du er ved at abortere! Husk på det og prøv at tænk positivt. Der er faktisk mange piger der bløder lidt på et tidspunkt i graviditeten og med mindre det bliver ved/tager til eller er forbundet med smerter, er det oftest ganske ufarligt. for at alt er okay med dig og lille bæbs, håber du får en hurtig tid ved scanning. Hilsner fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.