Mit store raske brokkehoved ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. august 2012

kvinde84

Måtte lige smide et billede ind af min raske dreng  Det går bare hurtigt det hele her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

kvinde84

Ignorer rodet i baggrunden

Anmeld

2. august 2012

female

Hvor er han nuttet.

Anmeld

2. august 2012

lio

Nårh.... hvor er han sød, han ligger på samme måde som vores baby gør herhjemme. (som en løve der observerer)

Anmeld

2. august 2012

pemiro

kvinde84 skriver:

Måtte lige smide et billede ind af min raske dreng  Det går bare hurtigt det hele her

Sikke fin han er..
Kan han godt li at ligge på mavsen?
Herhjemme vil han nemlig overhovedet og absolut ikke ligge på maven! Ved næsten ikke hvad jeg skal gøre. "tvinger" ham dog til det ca hver anden dag for han skal jo træne det hoved

Anmeld

3. august 2012

kvinde84

pemiro skriver:

Sikke fin han er..
Herhjemme vil han nemlig overhovedet og absolut ikke ligge på maven! Ved næsten ikke hvad jeg skal gøre. "tvinger" ham dog til det ca hver anden dag for han skal jo træne det hoved

Tjae.... det er ikke en af favoritterne hehe  Men nogle gange (som på billedet) hvis han er i højt humør, kan han godt ligge i lidt længere stræk, uden at brokke sig Men det er dog aldrig mere end et par minutter

Anmeld

3. august 2012

pemiro

kvinde84 skriver:

Tjae.... det er ikke en af favoritterne hehe  Men nogle gange (som på billedet) hvis han er i højt humør, kan han godt ligge i lidt længere stræk, uden at brokke sig Men det er dog aldrig mere end et par minutter

Her kan vi MAKS ligge 20 sek. Og det er endda lang tid..

Det er lidt træls hehe

Anmeld

3. august 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Sikke fin han er..

Hr du prøvet at lægge dig på ryggen, og så bøj dine ben, så du får dine knæ op til brystet, og så lægge Oliver på dine skinneben, så han kan ligge og kigge ned på dig ?

Anmeld

4. august 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Hr du prøvet at lægge dig på ryggen, og så bøj dine ben, så du får dine knæ op til brystet, og så lægge Oliver på dine skinneben, så han kan ligge og kigge ned på dig ?

Næ det har jeg ikle.. Det må afprøves senere
Tak for tippet
Indtil videre har han hængt på min arm med hovedet fri ude ved albuen og på den måde trænet.. Men det bliver jo hårdere og hårdere hehe.. Han er jo ikke lille mere (sys vi )

Anmeld

4. august 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Næ det har jeg ikle.. Det må afprøves senere
Tak for tippet
Indtil videre har han hængt på min arm med hovedet fri ude ved albuen og på den måde trænet.. Men det bliver jo hårdere og hårdere hehe.. Han er jo ikke lille mere (sys vi )

Det kender jeg godt, sådan gik jeg med benjamin en hel nat hvor han havde ondt i maven, hold op det syrrede i armen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.