Scanninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. august 2012

Stine1989

Hej Piger :-)

det er lidt uvist hvor langt jeg er henne, er enten 6+4 eller 10+4 :-)

jeg har været ved lægen osv, hun siger at fosteret ikke ser så stort ud men at jeg skal til nogle scanninger osv.

hun gav mig bare en masse pjecer osv, og at jeg selv skulle kontakte en jordmoder.

men men, hvornår skal jeg gøre dette?
skal jeg vente helt til uge 12 ?
eller skal jeg få taget den scanning nu for at se hvor langt jeg er henne?

er meget fortvilvet omkring dette, da jeg ikke synes min læge gav mig nok informationer :-)

KH, Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Kay

jeg syntes du skal ringe til din læge og bede om en henvisning til termin scanning!! du kan jo ik bestille tid til jordmoder, eller nf når du ik ved hvor langt du er  

Anmeld

2. august 2012

TeamRocket

Du skal da henvises til en terminsscanning Har din læge ikke gjort det ?

Anmeld

2. august 2012

Stine1989

det jeg glad for du siger :-)
det gør jeg lige for står lidt på bar bund :-)

Anmeld

2. august 2012

Kay

Stine1989 skriver:

det jeg glad for du siger :-)
det gør jeg lige for står lidt på bar bund :-)

det kan jeg da godt forstå du gør... hvis du er 10+4 så er det jo lige om lidt du skal til nf.... så den termins scanning skal jo laves med det samme...

Anmeld

2. august 2012

Stine1989

Nej hun snakkede en del om jeg skulle have ekstra scanningen pga termin var uvist ;-) men har intet modtage endnu ? Men har skrevet en mail til hende hva jeg skal gøre osv ;-) puha det godt nok mærkeligt at være gravid når man ikke ved hva skal der ske nu ;-)

Anmeld

2. august 2012

M&N

Jeg synes du skal ringe til din læge igen og sige du gerne vil henvises til en gynækolog som kan lave en terminsscanning på dig.

Jeg vidste heller ikke hvor langt jeg var og jeg blev henvist lige med det samme af min læge. Har været afsted i uge 5 og uge 9. 

Det er jo vigtigt at du får den scanning for hvis du er 10+4 så er det vigtigt mht til NF scanning osv. 

Anmeld

3. august 2012

Kay

Stine1989 skriver:

Nej hun snakkede en del om jeg skulle have ekstra scanningen pga termin var uvist ;-) men har intet modtage endnu ? Men har skrevet en mail til hende hva jeg skal gøre osv ;-) puha det godt nok mærkeligt at være gravid når man ikke ved hva skal der ske nu ;-)

der var ingen papire med hendvisning imellem alle de pjeser??

lydder godt nok mystisk... men ja nogle læger går bare ud fra at folk ved alt om hvad de skal... selvom det er første gang man står i situationen...

Anmeld

3. august 2012

l.kjoeller

Stine1989 skriver:

jeg har været ved lægen osv, hun siger at fosteret ikke ser så stort ud men at jeg skal til nogle scanninger osv.

hun gav mig bare en masse pjecer osv, og at jeg selv skulle kontakte en jordmoder.

er meget fortvilvet omkring dette, da jeg ikke synes min læge gav mig nok informationer :-)

KH, Stine

du skal kontakte en nu syns jeg. pludselig kan du være for langt henne til nakkefolds scanning.

Anmeld

3. august 2012

l.kjoeller

Stine1989 skriver:

KH, Stine

du skal kontakte en nu syns jeg. pludselig kan du være for langt henne til nakkefolds scanning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.