Spray-voks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. august 2012

**Ønskebabyen

Hej piger

Jeg var ved frisøren igår, og inden jeg går styler hun lige håret, hvor hun bruger en spray voks. SKIDE SMART! Og det havde et fantastisk hold..

Ved I om man kan købe det andre steder end hos frisøren? Synes det var ret peberet at skulle betale 135 kr for 150 ml.

www.nicehair.dk har jeg fundet den til 89 og i det gamle design kan jeg slippe med 59 kr (plus fragt) MEN, jeg rejser på feriepå Lørdag og kan højst sandsynligt ikke når at modtage den, så det ville være fantastisk hvis den kunne købes i en fysisk butik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Mor til Ella

**Ønskebabyen skriver:

Hej piger

Jeg var ved frisøren igår, og inden jeg går styler hun lige håret, hvor hun bruger en spray voks. SKIDE SMART! Og det havde et fantastisk hold..

Ved I om man kan købe det andre steder end hos frisøren? Synes det var ret peberet at skulle betale 135 kr for 150 ml.

www.nicehair.dk har jeg fundet den til 89 og i det gamle design kan jeg slippe med 59 kr (plus fragt) MEN, jeg rejser på feriepå Lørdag og kan højst sandsynligt ikke når at modtage den, så det ville være fantastisk hvis den kunne købes i en fysisk butik.

Hvad hedder produktet???

Anmeld

2. august 2012

**Ønskebabyen

Mor til Ella skriver:

Hvad hedder produktet???

Det hedder Goldwell Stylesign Unlimitor

Anmeld

2. august 2012

Mor til Ella

**Ønskebabyen skriver:

Det hedder Goldwell Stylesign Unlimitor

Jeps også min foretrukne

Nej du kan ikke købe den i butikker ud over frisøren, og den i det gamle design fedter altså lidt mere synes jer

Anmeld

2. august 2012

**Ønskebabyen

Mor til Ella skriver:

Jeps også min foretrukne

Nej du kan ikke købe den i butikker ud over frisøren, og den i det gamle design fedter altså lidt mere synes jer

Åhh pis Jeg har lige skrevet til dem på Nicehair om de kunne garantere jeg ville have den imorgen hvis jeg bestiller nu, men det kan de ikke
ØV!

Jeg må nok bare bide i det sure æble og betale de 135 så

Anmeld

2. august 2012

Mor til Ella

**Ønskebabyen skriver:

Åhh pis Jeg har lige skrevet til dem på Nicehair om de kunne garantere jeg ville have den imorgen hvis jeg bestiller nu, men det kan de ikke
ØV!

Jeg må nok bare bide i det sure æble og betale de 135 så

Tænk på det sådan at du jo har fået god vejledning om dit hår, så den er pengene vær, for det er den, og den holder altså også længe

Anmeld

2. august 2012

**Ønskebabyen

Mor til Ella skriver:

Tænk på det sådan at du jo har fået god vejledning om dit hår, så den er pengene vær, for det er den, og den holder altså også længe

Ja det er rigtigt

Anmeld

2. august 2012

FruK

Sådan en (den hedder noget andet, men samme princip) fik jeg også sidst jeg var ved frisøren - i stedet for det pudder jeg ellers har brugt. Den er goood!! 

150 kr... Men jeg har brugt den hver dag siden, det var midt i juni, og den er ikke tæt på at være tom endnu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.