spørsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.259 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. maj 2009

Elskermiinsøøn!

hej

håber ikk mit spørsmål støder nogle!

miin veninde, skrev lige nu, at hun hade haft en spontan abort!!!

hun var i uge 9!! kan man virkelig miste lige til den tag hvor man går ind i uge 13!!?? knuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2009

Miamaja

tag

Anmeld

11. maj 2009

Heidi.

minmus skriver:

hej

hun var i uge 9!! kan man virkelig miste lige til den tag hvor man går ind i uge 13!!?? knuz

Hvad mener du?? Og det er ikke nedladende eller noget.. Jeg forstår bare ikke dit spørgsmål.

Anmeld

11. maj 2009

Mutti2

Det er desværre sådan at man kan miste under hele graviditeten!! Men sandsynligheden er størst i de første 12 uger!!

Anmeld

11. maj 2009

Elskermiinsøøn!

Heidi-Godsk skriver:

minmus skriver:

hej

Hvad mener du?? Og det er ikke nedladende eller noget.. Jeg forstår bare ikke dit spørgsmål.

glem det

Anmeld

11. maj 2009

LauraLW

Man siger at de første 12 uger er mest risikable, men der er nogle der mister efter 12. uge.

Anmeld

11. maj 2009

Elskermiinsøøn!

tak, for svar

Anmeld

11. maj 2009

Elskermiinsøøn!

har bare tit læst det mest sker i uge 6-7? derfor spugt jeg!)

Anmeld

11. maj 2009

Heidi.

minmus skriver:

Heidi-Godsk skriver:

minmus skriver:

hej

glem det

Hvorfor FANDEN er du så provokerende... Hvorfor stiller du spørgsmål hvis man ikke må svare.. Jeg forstod bare ikke hvad du mente....
Det er ubegribeligt at du ikke er i stand til at modtage svar...

Men JA man kan miste.. Og man kan miste barnet helt til 28 uge hvor der er den største mulighed for at det kan overleve...

Anmeld

11. maj 2009

Mor.sander

Risikoen er størst inden for de første 12 uger.... Men efter man har set hjerte blink i uge 8 , falder riskioen betydeligt.. Ifølge min gynækolog.

Det sker desværre tit at fosteret er gået til grunde i det tidlige stadige af graviditeteten, men kroppen ikke registrer det med det samme og man så først opdager det ved nakkefolde scanningen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.