lejelejlighed hos kab!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. august 2012

Anonym trådstarter

Spørgsmål er mig og min kæreste har søgt lejelejlighed i indre kbh, da vi gerne vil flytte tættere på min forældre og ja, så arbejder og studere han i kbh + jeg selv vil finde en praktikplads i det indre kbh når jeg har født og været på  barsel..

Vi fik et tilbud igår aftes, men vi står som nr.19 i kø, er chancen stor til at vi får det eller lille? andre der har prøvet at stå langt bag i køen og alligevel få det :-P og hvis ikke fået det, hvor langtid gik der før i fik igen et nyt tilbud om en lejlighed?

håber i kan hjælpe!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Kamulla

uha i indre kbh skal i ikke regne med at få den når i står nr.19

og det kommer jo an på hvor mange lejligheder der er hvor i har søgt, og hvor i har søgt..

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

uha i indre kbh skal i ikke regne med at få den når i står nr.19

og det kommer jo an på hvor mange lejligheder der er hvor i har søgt, og hvor i har søgt..

Vi står som fleks søgende, og jeg fik vide det gik stærkt, nu har vi stået i et halvt år og det er den første tilbud hvor vi står på nr.19 hvilket jeg synes er da okay godt, men fik bare vide af en som stod nr.11 og de fik lejligheden, så tænker lidt hvis nu vi ikke få denne her, så kommer vi måske tættere på nr næste gang vi får et tilbud? :-P

Anmeld

2. august 2012

Nemesis

har prøvet at stå som nr. nogle og tyve og fik lejligheden da det netop vr i ferietiden og folk derfor ikke var hjemme til at se tilbuddet og derfor ikke fik svaret i tide.

Har også prøvet at først få af vide jeg ikke fik lejligheden, hvorefter jeg blev ringet op og fik at vide jeg alligevel kunne få den, da alle dem der først havde sagt ja, var sprunget fra efter de havde set lejligheden.

Den var så utroligt misligeholdt så folk var åbenbart blevet forskrækket. Jeg fik jo jublende sagt ja med kommentaren om at de jo måtte fikse den op inden..hvilket de også gjorde!

Så fik en helt ny istandsat lejlighed efter jeg var nummer 32 på ventelisten i et yderst populært område.

:-) Sisse

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

har prøvet at stå som nr. nogle og tyve og fik lejligheden da det netop vr i ferietiden og folk derfor ikke var hjemme til at se tilbuddet og derfor ikke fik svaret i tide.

Har også prøvet at først få af vide jeg ikke fik lejligheden, hvorefter jeg blev ringet op og fik at vide jeg alligevel kunne få den, da alle dem der først havde sagt ja, var sprunget fra efter de havde set lejligheden.

Den var så utroligt misligeholdt så folk var åbenbart blevet forskrækket. Jeg fik jo jublende sagt ja med kommentaren om at de jo måtte fikse den op inden..hvilket de også gjorde!

Så fik en helt ny istandsat lejlighed efter jeg var nummer 32 på ventelisten i et yderst populært område.

Åhh jeg krydser fingre for vi får det, står nemlig som nr.19 og det er jo sommertid og forhåbentlig ligger de andre 18 personer og nyder deres ferie, imens vi får lejligheden:-P den ligger på brønshøj og har set et plantegning af lejligheden, vi venter os nemlig en lille trold om 2 mdr. så det lækket hvis vi kunne få det :-D

har du nogensinde ikke fået en bolig og hvor langtid gik der så før du fik et andet tilbud?

Anmeld

2. august 2012

Nemesis

Anonym skriver:

Åhh jeg krydser fingre for vi får det, står nemlig som nr.19 og det er jo sommertid og forhåbentlig ligger de andre 18 personer og nyder deres ferie, imens vi får lejligheden:-P den ligger på brønshøj og har set et plantegning af lejligheden, vi venter os nemlig en lille trold om 2 mdr. så det lækket hvis vi kunne få det :-D

har du nogensinde ikke fået en bolig og hvor langtid gik der så før du fik et andet tilbud?

jamen da jeg først fik tilbud kom de egentlig med jævne mellemrum. Der er naturligvis forskel på hvor tit, eftersom det jo kommer an på hvor bredt man har søgt (altså om man kun ønsker fra få specifikke områder, eller bare et geografisk område)

Har da også fået tilbudt lejligheder, som jeg ikke har fået.

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

jamen da jeg først fik tilbud kom de egentlig med jævne mellemrum. Der er naturligvis forskel på hvor tit, eftersom det jo kommer an på hvor bredt man har søgt (altså om man kun ønsker fra få specifikke områder, eller bare et geografisk område)

Har da også fået tilbudt lejligheder, som jeg ikke har fået.

Okay vi har så søgt alt i indre kbh undtagen nogle områder på nørrebro. håber så meget vi får det :-P eller så får et nyt tilbud snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.