Startspakke, spørgsmål:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. august 2012

Ønskebarnet12

Hej d'damer

Håber i alle har det godt og nyder sommerferien, mit spørgsmål er jeg har bestilt startspakke fra BabySam, Matas, Rema 1000

Mit spørgsmål er, sender Matas selv startspakken eller skal jeg bare gå ned og vise mit club matas kort og sige jeg er medlem og vil gerne have en startspakke?:-P

Det samme gælder Babysam og reema 1000 ?

Håber i kan hjælpe her,

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Frk.S

Du skal selv hente dem.

I Matas skal du vise dit kort.

I Babysam og Rema1000 skulle du gerne have fået en mail med et "bestillingsnummer"

Anmeld

2. august 2012

Ønskebarnet12

Frk.S skriver:

Du skal selv hente dem.

I Matas skal du vise dit kort.

I Babysam og Rema1000 skulle du gerne have fået en mail med et "bestillingsnummer"

Så jeg kan hente den fra Matas nå som helst uden at give dem besked, har de dem så i butikken parat?

Er der flere pakker i kender?

Anmeld

2. august 2012

Frk.S

Ønskebarnet12 skriver:

Så jeg kan hente den fra Matas nå som helst uden at give dem besked, har de dem så i butikken parat?

Er der flere pakker i kender?

Ja, altså jeg gik bare ind i en Matas en dag det lige passede og fik den med det samme.

Der er også en lille en fra apoteket. Der skal du vist bare gå ind og bede om den. Vi har fået den (2 gange) uden at spørge bare fordi vi købte nogle babyting.

Der er også en fra Libero, hvor du inden termin får et "gavebevis" som du skal vise i Føtex eller Bilka og så får du en pakke. Der er så også en pakke igen når barnet bliver 1 år. Her skal du melde dig ind i Libero-klubben, hvor du også kan få point ved at svare på spørgeskemaer og fra blepakkerne og andre af Liberos produkter.

Anmeld

2. august 2012

Ønskebarnet12

Frk.S skriver:

Ja, altså jeg gik bare ind i en Matas en dag det lige passede og fik den med det samme.

Der er også en lille en fra apoteket. Der skal du vist bare gå ind og bede om den. Vi har fået den (2 gange) uden at spørge bare fordi vi købte nogle babyting.

Der er også en fra Libero, hvor du inden termin får et "gavebevis" som du skal vise i Føtex eller Bilka og så får du en pakke. Der er så også en pakke igen når barnet bliver 1 år. Her skal du melde dig ind i Libero-klubben, hvor du også kan få point ved at svare på spørgeskemaer og fra blepakkerne og andre af Liberos produkter.

Super, tak for hjælpen! Så må jeg en tur forbi Matas i dag, og måske apoteket, :-P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.