Hjælp til iPhone og iPod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. august 2012

Ina33

Jeg har en iPhone, og det er 100 år siden jeg sidst har haft den tilsluttet til computeren. Den er lige som jeg vil have den med programmer osv.. Kan jeg ikke synkronisere således den KUN bliver synkroniseret FRA iPhonen TIL computeren?

Jeg har en masse til at ligge på computeren, som jeg ikke gider have over på min telefon igen.

Min søn har en iPod, og den bliver ofte væk. Han har ikke icloud på den, så vi kan ikke bruge appen find min iPod. Hvordan installere man icloud på iPoden? Jeg kan huske at jeg på iPhonen blev spurgt om jeg ville installere det, og der sagde jeg bare ja, men jeg aner ikke hvordan man finder det manuelt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Pige2009

Ina33 skriver:

Jeg har en iPhone, og det er 100 år siden jeg sidst har haft den tilsluttet til computeren. Den er lige som jeg vil have den med programmer osv.. Kan jeg ikke synkronisere således den KUN bliver synkroniseret FRA iPhonen TIL computeren?

Jeg har en masse til at ligge på computeren, som jeg ikke gider have over på min telefon igen.

Min søn har en iPod, og den bliver ofte væk. Han har ikke icloud på den, så vi kan ikke bruge appen find min iPod. Hvordan installere man icloud på iPoden? Jeg kan huske at jeg på iPhonen blev spurgt om jeg ville installere det, og der sagde jeg bare ja, men jeg aner ikke hvordan man finder det manuelt....

Når man synkroniserer, er det jo netop for at "ligestille" computer og telefon, så det er ikke muligt, kun at gå den ene vej.

Hvad angår iPod. Hvilken iPod er det? Jeg mener, man skal have installeret iOS5 for at få iCloud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.