Alternativ til gummistøvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. august 2012

Chris86

Ja, er der nogle der liiiige kender et godt alternativ til gummistøvler, som ikke bliver for varme?

Vinterstøvler skal det jo ikke være, men findes der nogle vandtætte støvler til om sommeren, uden det er gummistøvler?
Ved ikke om der findes gummistøvler der er TOP-iroden med hensyn til støtte osv...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

JulieE

Er det til dig selv eller et barn? -Hvis det er til dig selv, ville jeg prøve at kigge i Friluftsland eller spejdersport. der kan du måske finde en treckings støvle, som kan impreneres så den er helt vandtæt 

Jeg har selv et par Hunter gummistøvler og de er rigtig gode at gå i. jeg har dårligt knæ og skal helt have ordentligt fodtøj og de sidder godt og svupper ikke , hvis du forstår 

Anmeld

2. august 2012

Chris86

JulieE skriver:

Er det til dig selv eller et barn? -Hvis det er til dig selv, ville jeg prøve at kigge i Friluftsland eller spejdersport. der kan du måske finde en treckings støvle, som kan impreneres så den er helt vandtæt 

Jeg har selv et par Hunter gummistøvler og de er rigtig gode at gå i. jeg har dårligt knæ og skal helt have ordentligt fodtøj og de sidder godt og svupper ikke , hvis du forstår 

Nå ja,måske det var ret relevant om det var til mig eller datteren
Det er så til datteren, meeeen endte med et par Hummel gummistøvler alligevel.. Det er jo begrænset hvor meget de skal bruges og fik dem billigt

Men tak for svar alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.