Hun Mosler rundt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.975 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. august 2012

samantha1986

Vores datter på to måneder sover i lift i tremmesengen ved siden af mIg. Og det går rigtig godt. Hun er begyndt at sove en hel nat nU men på det sidste er hun begyndt et par timer før hun vågner at mosle rundt i liften og jeg tror hun er ved at vågne så jeg springer op. Ja jeg bliver vækket hver gang og falder ikke i søvn igen da det fortsætter frem til hun vågner. 

Ved ikke hvad jeg kan gøre. En veninde sagde at dere datter kom på eget værelse da hun var tre måneder fordi de havde samme problen men synes bare det er sÅ tidligt. Hvad har i af gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Koen.

Jeg ville lade hende komme på eget værelse så du kunne få en bedre søvn

Anmeld

2. august 2012

MissTas

samantha1986 skriver:

Vores datter på to måneder sover i lift i tremmesengen ved siden af mIg. Og det går rigtig godt. Hun er begyndt at sove en hel nat nU men på det sidste er hun begyndt et par timer før hun vågner at mosle rundt i liften og jeg tror hun er ved at vågne så jeg springer op. Ja jeg bliver vækket hver gang og falder ikke i søvn igen da det fortsætter frem til hun vågner. 

Ved ikke hvad jeg kan gøre. En veninde sagde at dere datter kom på eget værelse da hun var tre måneder fordi de havde samme problen men synes bare det er sÅ tidligt. Hvad har i af gode råd?

det er ikke tidligt hvis barnet og DU er klar til at hun kommer på eget værelse.. her kom Annastacia på eget værelse da hun var 8 uger og har sovet igennem fra 21-07 lige siden hun sover LANGT bedre på sit eget værelse

Anmeld

2. august 2012

samantha1986

tanja. skriver:

Jeg ville lade hende komme på eget værelse så du kunne få en bedre søvn

Kan godt være vi skal begynde lige så stille og prøve deT. Hun er jo ikke længere væk end jeg kan hente hende. For jeg har det nok ikke helt godt med hun skal sove selv. Men kan jo være det er hendes måde at sige at farmand snorker for meget

Anmeld

2. august 2012

samantha1986

MissTas skriver:

det er ikke tidligt hvis barnet og DU er klar til at hun kommer på eget værelse.. her kom Annastacia på eget værelse da hun var 8 uger og har sovet igennem fra 21-07 lige siden hun sover LANGT bedre på sit eget værelse

Jeg er ik helt så glad for hun skal sove på eget værelse men man kan jo prøve og så kan man altid flytte hende tilbage. Hun har bare været meget glad for hun har kunne høre os for de gange hun ikke har kunne det så vågner hun. Men har fået sådan. Eb bamse der spiller lyde fra livmoder og en melodi og den kan man jo bare sætte i gang. 

Oplever at hun nogen gange er vågnet pga kærestens snorken og igen når hans vækkeur ringer. Så kan være hun har brug for mere ro. 

Anmeld

2. august 2012

samantha1986

MissTas skriver:

Vænnede i hende til der stille og roligt ved at lægge hende der om dagen eller var det bare fra den ene dag til den anden? Og hun lå stadig i lift ikke?

Anmeld

2. august 2012

MissTas

samantha1986 skriver:

Vænnede i hende til der stille og roligt ved at lægge hende der om dagen eller var det bare fra den ene dag til den anden? Og hun lå stadig i lift ikke?

vi har en tyk sengerend i sengen og en masse bamser og krammedyr oppe i enden hvor hovedet er.. vi lagde hende direkte i tremmesengen uden liften, for vi oplevede at lå hun for klemt, så vågnede hun ved at hendes hænder ramte kanten på liften eller lign. Så det var fra den ene dag til den anden at vi sagde, nu prøver vi og så kom hun ind i tremmesengen på eget værelse om aftenen når hun skulle sove og den nat har hun sovet igennem og har så gjort lige siden

hun elsker sin tremmeseng og falder altid i søvn næsten med det samme hun blir lagt i den om aftenen ..

Anmeld

2. august 2012

samantha1986

MissTas skriver:

vi har en tyk sengerend i sengen og en masse bamser og krammedyr oppe i enden hvor hovedet er.. vi lagde hende direkte i tremmesengen uden liften, for vi oplevede at lå hun for klemt, så vågnede hun ved at hendes hænder ramte kanten på liften eller lign. Så det var fra den ene dag til den anden at vi sagde, nu prøver vi og så kom hun ind i tremmesengen på eget værelse om aftenen når hun skulle sove og den nat har hun sovet igennem og har så gjort lige siden

hun elsker sin tremmeseng og falder altid i søvn næsten med det samme hun blir lagt i den om aftenen ..

Okay ja. Vores er vant til liften. Men vi kan jo starte med at væbne hende til at sove i liften derinde og når hun er tryg ved det så putte hende i sengen med bamser osv som du skriver. 

Men det er da gået dejligt nemt med at få jeres vænnet til ar sove der så. Det skal det jo også helst gøre vires vil dog kun falde i søvn hvis hun ligger hos en af os. Men jeres er måske ældre nu hun selv kan falde i søvn der?

Anmeld

2. august 2012

MissTas

samantha1986 skriver:

Okay ja. Vores er vant til liften. Men vi kan jo starte med at væbne hende til at sove i liften derinde og når hun er tryg ved det så putte hende i sengen med bamser osv som du skriver. 

Men det er da gået dejligt nemt med at få jeres vænnet til ar sove der så. Det skal det jo også helst gøre vires vil dog kun falde i søvn hvis hun ligger hos en af os. Men jeres er måske ældre nu hun selv kan falde i søvn der?

ja, det er virkelig gået SÅ nemt med annastacia .. så det er jo bare dejligt. vi klager ikke

hun blev lagt igen seng uden lift da hun var 8 uger.. så hun var ikke ældre end jeres .. nu er hun så 5,5 mrd og sover stadig igennem om natten i egen seng så det er bare dejligt..

Anmeld

2. august 2012

lilledittemor

samantha1986 skriver:

Min datter gjorde det samme. I flere timer.

Vi fandt ud af at det var fordi hun skulle af med afføring, så jeg begyndte at "cykle" med hende eller nuldrede med en vatpind omkring endetarmen, så kom hun hurtigt af med det og kunne sove videre igen uden problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.