1 årig antal timer søvn om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. august 2012

Snartmortil3

min søn vågner så tidligt!!!

han sov fra 7-4:30 og besluttede mig for at rykje hans sengetid til kl 8. i en hel uge sov han til kl 7 men sover nu fra 20-5:30. suk... er det virkelig nok med 9,5 timer om nattwn?? han er tit sur og træt om morgenen det er hans mor også..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

jeanne-skat

Min søn på 15 måneder sover mellem 9 og 12 timer

Anmeld

2. august 2012

Tulle28

Min datter sov fra kl. 19.00 til 4.30/5.00 fra hun var 1 år og ca. 6 mdr. frem... Sorry :-( Nok ikke det du har lyst til at høre. Det hjalp ikke en dyt at rykke sengetiderne om aftenen, tværtimod synes jeg at jo senere hun kom i seng, jo tidligere stod hun op... Hun sov 2 gode lure i løbet af dagen, så alt ialt sov hun de der 14-15 timer i døgnet, hvilket jo er fint i den alder. Glæd dig over at det er lyst udenfor om morgenen og at du får noget ud af dagen... Og så i seng med hønsene om aftenen, så du ikke er alt for smadret i løbet af dagen.

Kram

Anmeld

2. august 2012

MorTil4<3

jeg kan desværre heller ikk hjælpe dig

her sover vores sovetryne mellem 10-12 timer

han kommer i seng kl 20:00 og sover til en 7-8 stykker

det har han gjort siden han var omkring 6 måneder

Anmeld

2. august 2012

Happiness

Her er vi ude i noget af det samme. 

Lukas er lidt over 1år, og bliver lagt ved 20.00 tiden, og han vågner mellem 5-6 stykker. (PLUS et par gange om natten) 

Vi har snakket med vuggestuen, som nu trækker hans  lur til kl 11-11.30. Og så sover han 2 timer+ frem. Det er nu hans eneste lur i løbet af dagen!

Det startede i mandags, og han har stadig kun sovet til 5-6 stykker hele ugen MEN...

Idag sov han til 6.30! WEEE! Vuggestuen havde sagt at det kan tage en god uge, men at det nok godt ville hjælpe ham med at tage den/de ekstra timer om morgenen, istedet for om dagen.

Så vi HÅBER og KRYDSER for at han snart sover til kl 7 Kunne være LUKSUS! 

Måske I skulle prøve kun at lægge ham én gang om dagen. Det er hårdt de første par dage, da han nok vil være MEGET træt og pylret. Men jeg synes det er det værd! 

Anmeld

2. august 2012

Troldemommi

Johanne er 10 måneder og hun sover fra kl 18.30 til ca 8.00

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.