Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. august 2012

Anonym trådstarter

Vi fandt ud af at jeg er gravid. Er i 7 uge. Har en søn på 11 mdr. Skal have en abort i dag. Men i sidste øjeblik har kæresten ombestemt sig. Han vil beholde det? Skulle have aborten fordi vi vil betale gæld ud først. Og nogle andre små problemer. 

Men tænker hele tiden om det nu er det rigtige? Tænker hele tiden at min søn jo altid har været mors dreng? Og nu skal han dele mig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Holbæktrunten

Vi fandt ud af at jeg er gravid. Er i 7 uge. Har en søn på 11 mdr. Skal have en abort i dag. Men i sidste øjeblik har kæresten ombestemt sig. Han vil beholde det? Skulle have aborten fordi vi vil betale gæld ud først. Og nogle andre små problemer. 

Men tænker hele tiden om det nu er det rigtige? Tænker hele tiden at min søn jo altid har været mors dreng? Og nu skal han dele mig? 

Altså - hvad vil DU?

Gælden skal jo nok blive betalt, fx dækker børnepenge faktisk daginstitution for nr 2... Og det er jo ganske normalt at have søskende - jeg selv har 2 af slagsen

Anmeld

2. august 2012

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Altså - hvad vil DU?

Gælden skal jo nok blive betalt, fx dækker børnepenge faktisk daginstitution for nr 2... Og det er jo ganske normalt at have søskende - jeg selv har 2 af slagsen

Jeg har altid gerne vil have flere børn. Gerne to mere. 

Men er bare itvivl om det er det rigtige? Og om jeg nu kan klare det? :s

Anmeld

2. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Lyt til dit hjerte. Min datter var ekstrem fars pige men nu nyder hun og dele opmærksomheden med lillebror. 

Anmeld

2. august 2012

Mor til Mike

Husk altid på at man kan hvad man vil, lyt til dit hjerte..

Og jeg tror din dreng vil NYDE at få en søskende, og han er så lille at det ikke er noget der direkte påvirker ham i stor stil.

Han kan jo sagtens stadig være mors dreng trods der kommer en lille ny.. 

Anmeld

2. august 2012

MorDk

Lyt til dit hjerte! Jeg ville ikke vælge et barn fra pga. gæld. Så burde jeg ihvertfald slet slet ikke have haft børn!!!

Anmeld

2. august 2012

Jonna1979

Kan du leve med din beslutning resten af livet ????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.