Der må være en mening med alt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. august 2012

Smukkert

Har haft kvalme i lidt under en uge, mine bryster er blevet større. Man ved bare man er gravid. 38 dage siden første mens. dag. Testerne bliver svagt positive efter overskredet tid.
Graviditeten er ikke planlagt, faren ønsker det ikke. Jeg er modstander af abort.
I nat vågner jeg med sygt meget kvalme og dårlig mave. Står op, tager en test - den bliver svagt positiv med det samme, men i urinen er der noget blod, med klumper. Det er der også idag, men ikke ret meget.
Tager en graviditetstest mere, den bliver ikke lige så tydelig lige så hurtigt, som den i nat.
Jeg tænker, at det nok er en spontan abort jeg er igennem lige nu.
Men det må der også være en dybere mening med, det vælger jeg at tro på.

Har læst om graviditetsblødning, da jeg ventede min søn blødte jeg slet ikke. Måske bliver en test tydeligere om 3 dage, måske ikke. Jeg har aldrig prøvet en spontan abort før.

I følge mine beregninger, har jeg nok haft sen ægløsning og er blevet befrugtet d. 19. juli. Det vil sige, for 14 dage siden. Det er vel derfor nok ikke så underligt at jeg ikke står med prangende to røde streger.

Tak fordi i lyttede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

Dinsen

ja nok en go ide li at tage en test igen om nogle dage...
Håber i finder en løsning, li meget hvad testen viser

Anmeld

2. august 2012

Smukkert

Var lige i bad, endte med en stor klump i hånden, og min kvalme er væk. Så var en spontan abort og er begyndt på ppillen med det samme.
Det må der have været en mening med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.